IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Глобите на пътя: Европейският подход за справяне с джигитите


Обратно в новината

Коментари Коментари

34
някой
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
За мен най-големият проблем, наравно с високата скорост, е употребата на алкохол. Там трябва при първо провинение условна, при второ - ефективна.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Глобите не могат да се пренасят механично от една страна в друга ,защото те са процент от средната работна заплата .Могат да се преизчислят пропорционални на западноевропейските глоби ,но не буквално да се препишат. Не може глобата да е по-висока от стойността на колата например.
отговор Сигнализирай
32
Истината
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Примерите за по-високи наказания в новината са по две причини. Първата е, че валутите се обезценяват с времето и примерно 1 евро от преди 15 години има много по-висока покупателна способност от днешното 1 евро. Втората причина е, че увеличават наказанията за относително нови нарушения: говорене по GSM, пушене, задъжителен колан, движение с по-ниска скорост по магистрала, навлизане в лента за велосипедисти и т.н.
отговор Сигнализирай
31
Истината
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Никога и никъде по света високите наказания на са спряли нарушителите и престъпниците. Спира ги единствено неизбежността на наказанието при нарушение или престъпление.
отговор Сигнализирай
30
31--е прав
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Всяко едно увеличение на глоби нови данъци и прочие гнет върху народа се облича с прекрасни обещания, че от тнук нататък всичките проблеми ще са решени ,а за да се случи това те са взели единственото вярно решение !--истината е, че тук за обикновен човек е АД и ще става още по зле ! Така разбира Боко и сие дясна политика....Ако Мурад възкръсне ще си оскубе брадата ,че така леко е дялкал раята едно време...
отговор Сигнализирай
29
Кратун
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
Манипулативно и едностранчиво подбрани факти, за да ни обяснят защо трябва да преглъщаме още по-високи глоби. А като пишат за Германия, защо не споменават колко малки са глобите в сравнение със заплатите? При минимална заплата 1000 евро, глобите са примерно: паркиране 25 евро, телефон по време на движение - беше 60, сега е 200, блокиране на аварийна лента - 200 и нещо. При нас глобите могат да надхвърлят и минималната заплата, което не е справедливо. Не можеш да оставиш човека без храна!
отговор Сигнализирай
28
ай сиктир
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Много ми е интересно защо не споменавате за глобите в някои Скандинавски държави. Там са на % от декларираните доходи така, че и на паралиите им излиза скъпо и яко спазват правилника.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
И как точно това ни помага? В България не могат да си съберат глобите от паркиралите на инвалидните места. Масово бай мангу кара без книжка и т.н.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 15
Мръсни шоферски мършоци, свърши се с вашето. Година-две и сте пеш, тъпациии мизерни. Давайте си колите за скрап, преди да са започнали да ви вдигат от любимия тротоар пред балкона. Мизерници гнусни долнопробни жалки.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 7
Идеята е да има минимум шоферски ***, гадни тротоароокупировачи, ламаринени танкисти и изобщо селинджъри, които отнемат от жизненото пространство на останалите, които не шофират, защото са нормални. Шофьорите са предимно долнопробни миризливи прокиши, от които никой няма нужда. Но те не са просто безполезни - те са вредни.
отговор Сигнализирай
Новини