IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Доходите растат, а колите у нас са все по-стари. Масово трошки по пътя


Обратно в новината

Коментари Коментари

140
ЕС форевър
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 16
до аха,това че взимаш 650 си е само и изцяло твой проблем. Има стотици чуждестранни фирми в България, а и български такива, които изпитват остър недостиг на квалифицирана ръка. Ми квалифицирай се, бе мързел. Ама е по-лесно да сме жертви и да ревем, нали. Наследство от куманизъма, жертви сме, ревем, болни сме.
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
"С повишаването на доходите делът на най-старите коли би трябвало да намалява"Доходите растат, ама цените, данъците и таксите - още повече. Тъй че няма нищо учудващо...
отговор Сигнализирай
138
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Купете си нова кола и я паркирайте пред блока,ще видите междусъседската "любов" в пълния и блясък.Ще се виждате със застрахователя,по-често от колкото с роднините си.
отговор Сигнализирай
137
аха
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Да, доходите растат. Вдигнаха ми заплатата от 600 на 650 лв. Голям разтеж, голямо нящо! В същото време разходите растат двойно.
отговор Сигнализирай
136
Голем Праз
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
1. Кола на лизинг е най-*** нещо, освен ако не си голяма компания с голям автопарк и не ги въртиш на оперативен лизинг и не ги спукваш от каране.2. Колата не е инвестиция, освен, ако не ти е средсвто за производство (не е свързана директно с работата ти). Но то и жената не е инвестиция, а само повече харчове, но хората се женят и правят семейства.3. Кеф цена няма - новата кола си е нова.4. Англичаните са казали - ако нещо не можеш да го вземеш кеш, не е за теб.
отговор Сигнализирай
135
ЕС форевър
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 16
Селячеството няма как да достигне до високи доходи щото като има свободно време вместо да инвестира в курсове и квалификация си губи времето да слага газови уредби и да цепи стотинката на две. Минаваш един два курса, взимаш език и после ако си на заплата под 3 бона не падаш. След 2-3 години ето ти чисто нова кола на лизинг. А вие, газови уредби, катализатори и тъпотии. Няма да има високи доходи за вас, откъде, защо, как.
отговор Сигнализирай
134
iceblast88
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Като се добави и факта, че данъците на нова кола са по големи от на стара, частите и труда са по скъпи и съответно и данъците върху всичко са повече излиза, че за да си трошиш нова кола по нашите коларски пътеки трябва да си мазохист!!! И затова масата предпочитат да не го правят. Като направите пътищата поне на нивото на Римската империя, то тогава може и да се появят хора желаещи нов автомобил. А сега сме с козарски пътеки прокарани от свинетзили в гората с трапове и окопи
отговор Сигнализирай
133
Палячо
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
То за 20г пътищата стават по зле вместо обратното дори тези който са ги ремонтирали преди 5г са зле вече пак май ми е смешно като видя хубава нова кола спряна пред нова къща до която пътя е все едно си в багдат ...
отговор Сигнализирай
132
Обгъзяване
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
За глобалното затопляне може и да не играят толкова значителна роля старите бракми с *** катализатори, но определено им дишаме изхвърлените газове в градовете.
отговор Сигнализирай
131
Ф.С.В.
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Разликата между западняка и НАС е -- че примерно Францизин отива в Пежо Рено и си взима с един подпис чисто нова кола- Там са заводите и конкуренцията- Отделно е гражданин на Франция и без пари и работа няма да остане - После автомобила като остарее за 2-3 г - му предлагат още по нов модел а старият му го взимат и го пращат в БГ за рент а кар или продажба -Всички нормално Европейци са така- а тук завод има ли? ами сигурна работа? Дори да има завод ще ви искат голяма сума първоначално за лизинг))
отговор Сигнализирай
Новини