IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Доходите растат, а колите у нас са все по-стари. Масово трошки по пътя


Обратно в новината

Коментари Коментари

100
Счети
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Не е само до доходи. За мен въпроса опира до това за какво ми е чисто нов автомобил ? Годишно навъртам между 5000 и 7000 км и не виждам смисъл да затварям пари в нещо, което докато му изплатя лизинга пазарната му цена ще е паднала поне наполовина, ако не и повече. Обръщам внимание, че стоките в днешно време умишлено се произваждат с ниско качество с цел планирано остаряване, за да се налага да ги подменяме, така работи пазарното стопанство, иначе биха затворили заводите.
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Кола, нова, ама по-нова от върнат лизинг не взимам. Защо? Защото моята, като нова е около 62к лева с екстрите. След няма и година каране, вече е 48к лева. Сори ама 22.5 % обезценяване съм готов, да поема Ана нещо за до 10к, не 62к.Просто чакам, някой шаран да плати яко, да върне колата, а аз да пазаря колата за 45к.После, пак пада, ама не е толкова голяма разликата.
отговор Сигнализирай
98
до 95
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
те хората, които карат таралясници ще продължават да ги каратно въпроса е да не се внасят още такивадаже още по-строго трябва - над 10 годишни да не се внасят
отговор Сигнализирай
97
Аз
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Аз само програмисти познавам които да могат да си купят нова кола
отговор Сигнализирай
96
Онанимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
97, 90% от автопарка от стари автомобили има газови уредби. Те имат 4 пъти по-добри показатели от настоящия Евро 6 стандарт. Старите дизелови автомобили имат проблем - там се маха филтъра за прахови частици и те пушат.
отговор Сигнализирай
95
пресметлив
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
2014 година бях със заплата 1400 лева чисто, взех си кола за 4000 лева.2019 година заплатата ми е 2300 лева чисто, без да броим допълнително празничен труд и и прочие, аз все още карам същата кола, облужвам я как си трябва, нека е трошка, само къде разни модни к3нефи се пънат и ядат шамарЕ, щот на същата й двигател по - голЕм й сложих.Защо да сменям автомобил, който върши работа, достатъчно добра динамика има, не ми бърка в джоба?Или трябва всичките си пари за кола да давам?
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 15
Трошки има бол ,защото българинът разсъждава ,като *** и си мисли ,че е много умен, като си е купил колана на 15 години за 5000 лева ...
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До An12"Едва ли има работодател, който вдига заплата всяка година с 20%"А дори и да има, като увеличаваш с 20% заплатата от 600 - 800 лв., след колко години ще стигне за нова кола?
отговор Сигнализирай
92
Онанимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Имам кола (Audi 80 B4, 1992 г.) и джип (Lada Niva, 1987 г.) И двете са карбураторни, 90 к.с. Пълният ремонт на Audi-то (вкл. работа по двигателя) е около 2000 лв., а на Lada-та - 1500 лв. И на двте съм сложил газ, което докарва малко над пъти по-добри показатели на изхвърлените газове.И двете коли покриват на 100% нуждите ми, както от комфорт, така и от проходимост и цена на поддръжка. На пазара няма аналог в ценовия диапазон, който може да ми предложи същото, т.е. смисъл от ново няма.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Сложете по един апарат за измерване на изгорелите газове във всяка катаджийска кола и да прибират номерата на всяка пушеща бракма.Ако я оправи собственика си получава номерата, ако до един месец не успее я хвърлят на вторични суровини.Само след година автопарка ще намалее наполовина :)
отговор Сигнализирай
Новини