IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Доходите растат, а колите у нас са все по-стари. Масово трошки по пътя


Обратно в новината

Коментари Коментари

410
Sofia
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 5
Общо 3,668 млн. автомобила, а от тях 3 млн. са в София
отговор Сигнализирай
409
dimbi
преди 5 години
Харесвам 46 Не харесвам 1
доходите растат според Бойко,доходите отдаван Не растат и няма как да се карат нови коли.Инфлацията расте цените на всичко са като в Англия.
отговор Сигнализирай
408
селото
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
С приватизацията и ликвидацията на селското стопанство в старта на популизкрацията народа масово продаваше земи ,имоти , и каквото му падне за да оцелее.Голяма част си накупиха в онези години коли които вече са на възраст заедно със собствениците си.Сега няма пари и ,,наборите" се обичат до гроб...
отговор Сигнализирай
407
Да живее Испания!
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Работата я намерих в Мадрид, на място. Стигат ми парите и почти всеки месец заделям по нещо. Българска телевизия нямам, гледам испанска. За Дортмунд споменах в един от коментарите, тъй като съм футболен фен и по стечение на обстоятелствата мадридски отбори често гостуват там. Неприветливо ми е поне на мен.
отговор Сигнализирай
406
aibou
преди 5 години
Харесвам 45 Не харесвам 0
А за доходите,не знам как е в Столицата,но в по-малките градове нещата са трагедия.Без да се правя на интересен,скоро бях на интервю за работа, софийска фирма отваря склад в моя град,всичко хубаво ама заплатата 850лв. Направо се скарах с интервюиращия,викам му "Ти се подиграваш с мене и трудът ми",а той ми обяснява,че такава им е политиката,и ако не съм аз,ще е друг.
отговор Сигнализирай
405
aibou
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Каквото и да си вземеш,няма спасение,с нашите пътища,един път,че са мръсни и прашни,всичко се набива в лагерите и уплътненията , а дупките ти разказват играта на ходовата част.Горивата са калпави и ти съсипват останалото. Мислех,че като си взема СУВ,ще е различно.....е различно е,ама поддръжката ...
отговор Сигнализирай
404
Панталеев
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Пак глупости ,масово заплатите са по 1000 лева ,а какви нови коли с такава заплата .
отговор Сигнализирай
403
Учен шофьор
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 31
До Роб на влаЗта 425....ТЪПЧОоооооо.....доходите РАзТАТ.....но само за кадърните и предприемчивите ! Преди 15 години правех банички ...и ги продавах за 0.33 ст....и си докарвах 400 лв.Сега пак правя банички ....и ги продавам по 1.20 / МНОГО ги търсят.понеже са хубави /...и си докарвам 1 600-1 700 лв.БРАВО на мен ! ......Нали за това скачахме по площадите !!! Който разбрал - разбрал......ама ти едва ли .....защото си *** + некадърен + мързелив !
отговор Сигнализирай
402
БНБ
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 5
българинът си прави сметката.като може да кара таралясник на 20 години за 2-3000 лв, защо да се набутва 30-40 бона за нова кола, застраховки, данъци, сервизно обслужване?банките пращят от спестявания - 50-60 млрд, но за кола не се набутва.
отговор Сигнализирай
401
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 13
Автопаркът в БГ е *** работа, щото и ГТП в е ***. Всичко е проформа. Айде нашият преглед да е като германския ТЮФ и да видите как автопаркът ще се подмлади. Само че *** ще трябва да бърка по-дълбоко в джоба за ремонти. Спирачни дискове, хлабини по окачване и кормилна уредба, ръжда по спирачни тръбопроводи, изправност на Газови уредби, изпускателна система - ниво на шум и емисии и т.н.Та затова колите втора употреба в Германия са скъпи, а в Италия (същите мизерници като нас) евтини.
отговор Сигнализирай
Новини