IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Европейският автомобилен пазар се срива


Обратно в новината

Коментари Коментари

12
Пепи
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
В Мадрид махнаха правилото за старите автомобили да не могат да влизат след М-30.А и без това в Испания автомобилите не се чупят много,защо няма много влага и следователно ръжда.Хората купуват нов автомобил ако имат нужда от нов.Иначе си карат стария.За какво да си хвърлям старото Фиат Стило бъкано с всички екстри - без подгрев на седалките само,за нова играчка която имала инфотейнтмънт ала бала и кво ли не - аз искам да ходя на работа с колата.А не да цъкам като *** на таблото.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 8
По-скоро причината е в псевдоеколозите, надаващи вой срещу автомобилите. Сега хората не смеят да си сменят колите, не знаейки каква изненада са им подготвили псевдоеколизите и дали утре не трябва пак да си я сменят. Затова предпочитат да си карат старата кола и да изчакат да се проясни ситуацията. Електрическите коли създават повече проблеми, околкото решават, а и са по-вредни от дизеловите и бензиновите коли.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
В България имало ръст? Я сметнете! Колко е ръстът?С 42 (четиридесет и две) бройки за тази година, в сравнение с миналата!Това е пълен смях!
отговор Сигнализирай
9
До 4...
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
Свръхпроизводството е заради "зелените", непрекъснато налагат нови стандарти и нива емисии. Искаш не искаш сменяш през 5 години, да бъдеш в крак с новите ЕВРО норми...
отговор Сигнализирай
8
Четете бе...четете !
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
6, дано написаното от теб, бъде разбрано от дебелоглавия бай ***.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Всяка приказка има край. Преннастроиха се от военна техника към автомобилостроене. Време е да се върнат към корена си. Там жизнения цикъл на техниката е къде по изгоден.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 4
Не автомобилния пазар, а целия пазар се срива и Европа вече се намира във много сериозна икономическа криза а и политическа. Последните месеци икономическите показатели на Германия са отчайващи. А все пак това е най голямата и силната икономика в Европа.Но вие продължавайте да си вярвате на Вожда и собственик на ГЕРБ че в България всичко е наред, стабилни сме и при нас няма криза....Сега просто се намираме в затишието преди поредната буря която се очаква да е унищожителна.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 14
В България масово се купуват Лексуси. Това се забелязва навсякъде. Българина забогатя и постоянно сменя колите, жените, къщите, държавите. Пълни глупости са това, че били обеднели автокомпаниите.
отговор Сигнализирай
4
анонимен
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Намалява % на продажбите защото има свръх производство което е вредно за природата.Имаш кола на 4-5 години и нямаш проблеми защо трябва да купуваш нова.При производството на автомобили и камиони естествено,че има замърсяване.И какво трябва да стане закон може и да ти е вред колата ще я бракуваш и купиш нова та производителите да са на печалба.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 23
Доста глупава "статия". През август- край на фискалната година за доста компании, отпускарски сезон- всичко е тихо. Никой нищо не купува. Това не е новина, това е абсолютно очаквано. Аз смених "стария" си автомобил за нов месец май. На жена ми- през юни. У нас е нормално да има ръст- купих последната налична Insignia GSi в София. Масово навлизат нови и нови компании, заплатите растат, хората купуват. Много компании също и плащат автомобилите на служителите си, какъвто е и моят случай.
отговор Сигнализирай