IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българите са собственици на най-малко нови коли


Обратно в новината

Коментари Коментари

69
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
За това пък сме собственници на най много стари коли.Кой ще ни стиге сега .
отговор Сигнализирай
68
народна мъдрост
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
Колкото повече близачи на рyски зaдници, толкова по-зле живее народа.
отговор Сигнализирай
67
Реалист
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До 65И да четеш ли не можеш? Написал съм "аз в такава ситуация бих купил и т.н.", а не съм написал, чак аз съм в такава ситуация. Преди бях в друга ситуация и успях да си купя 11 годишна кола за 2800 лева. Сега не съм така.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До BGexitКогато дори страна извън ЕС като Беларус е по-добре от България. Смятайте каква е "ползата" от членството ни в съюза.еми като толкова ти тежи що не се метнеш на влака и да се преместиш в Масква?
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Половината хора в София са със брутна заплата под 750 лева. Доход (това не е само заплата) над 2000 лева в цяла България имат около 90000 човека. Не знам колко от тях са със брутна заплата заплата над 2000 лева. В област София-град хората на заплата са 751 хиляди. Не бил познавал човек в София със заплата под 2000 лева. Как пък не, че то почти всеки е с такава заплата в София.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Тинтири МинтириИ престанете с тази идотска пропаганда как се чакало 10 години за кола.затова ли хората като им се родеше дете му правеха вноска за кола? Да може да излезе докато порастне :)
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
до 64Да бе... Вие там у шопско сте само професори АйТи-та. Тя за това тази държава е в ямата. Както ти казах, тези данни можеш да си ги завреш някъде. *** се разкарай до летището, да видиш що народ, излита като пойна птичка, не на юг, ами на запад? За справка където обиждаш арматуристите, нискоквалифицираните взимат двой повече пари от теб в България, а в чужбина в пъти... Лек ден Дръж ми Шапката!
отговор Сигнализирай
62
Запознат
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Истината е че на обикновения човек му трябва евтин и здрав автомобил и той си намира нещо "на старо". Постяга го да изкара още някоя и друга годинка, като правилото е 1000 лв 1 година живот, без да те е яд.Средно до 5 хиляди.Тук се кара малко и разстоянията не са големи.Като добавим и скъпите гориво и консумативи избор няма.Някое Голфче, Астричка и това е.
отговор Сигнализирай
61
До 50 малка корекция
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
За цените и чакането също лъжеш. Цени: Трабант 4600 лева, Запорожец 4800 лева, Москвич 5800 лева, Шкода 6200 лева, Вартбург лимузина 7200 лева, Лада 6600 лева. Най-скъпа беше волгата, следвана от Вартбург. Почти всички коли се купуваха при първата доставка. Москвич се купуваше при втората или третата доставка, а Лада през 1986 година се купуваше от тези с влог от преди 5 години.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
до РеалистПърво: заребяваш хората със старото!!!Второ: Бил карал нова кола!!!Трето: Да не се окаже, че нямаш 4-ри коли, ами си на елекронна лагерница?Как въртиш само дупаръта, не е истина? Разбрах те само с два коментара!
отговор Сигнализирай