IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българите са собственици на най-малко нови коли


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Ало" истина" ти влизал ли си в автокъща.Тези цени са за висок клас автомобили.Средният клас са от18 000 до 40 000лв.Това че в семейство имат по два-три стари автомобила а могат един нов.
отговор Сигнализирай
28
До 21
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Баща ти най-много да е бил фелдшер на село, те взимаха по толкова тогава.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До ИстинаА лелееее, *** ти си бил много специален бе, мен - 100000 са ти среден клас, честно ли? Това и германец не би го казал. Карайте го малко по-скромно. Това, че пред панела в Ляо-лин Москвичите и Жигулите рязко се смениха с Мерцедеси и БМВ-та е друга тема. Все пак има още поне 10 нормални марки, от които да си избереш нещо наистина средно.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
До До 8Хахахахах. Ама как манипулира само соц-носталгика... Не била 7000 ами 6600, вдига малко заплатата по онова време (280 лв?!?!?!), понижава малко днешната (не е 750, а е 1200), пропуска чакането от 10 години за нова кола през "райското време" и ти сервира как с едни пренебрежителни 22-28 заплати си щял да се сдобиеш със заветното Ладенце, заредено с бензин за 5 километра от Мототехника :-))) И така на някое младо момче или момиче може да му се промие мозъка.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
До РеалистБратле, явно имаш по-високи критерии за среден клас кола. Мисля, че под среден клас за България повечето хора разбираме нещо като Шкода например, което можеш да си купиш за 30-тина хиляди с прилично оборудване. А купуването на гараж си е личен избор. Аз лично винаги съм си паркирал колата на улицата, т.к. кооперацията ни е стара и в квартала ако изобщо някой продава гараж е за над 30 хил. евро - да ти кажа не съм умрял, нито пък нещо ми се е случило на драгоценния автомобил.
отговор Сигнализирай
24
Абе мизерници
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Щом в Албания има закон, който ограничава вноса на коли над 10г за какво говорим....
отговор Сигнализирай
23
Iozeff
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Ааааа,не вярвам че сме на последно място! Бойка завчера каза че във всичко сме първенци! Аз на него най си му вярвам! Другите всички лъжат! Хаха Ха!
отговор Сигнализирай
22
до 14
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Ей ***, масовите заплати бяха до 150лв ! Рядко някой е получавал над 200 лв, за 290 лв заплата да не говорим.... освен това се плащаше депозит и се чакаше с години за Лада...не отиваш в магазина да си я купиш веднага...
отговор Сигнализирай
21
До: 14
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Много добре знам какво говоря, драги. Не знам баща ти какво е работил, но моят беше лекар-невролог, началник на отделение и се пенсионира 1988 г. със заплата от 210 лв. Знам, че лекарският труд не е много ценен по нашите ширини, но все пак. Май не са ти лични спомените от онова време. За Ладата и Жигулата - едното не е наследило другото. Последната ни Лада 1500S е купена през 1981 г. А за ДСК - прочети малко повече за тази структура и къде са отишли спестяванията на хората покрай лихвата от 2%.
отговор Сигнализирай
20
Реалист
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Купуваш си гараж, купуваш си нова кола за примерно 60000 лева, което значи кола среден клас. После какво? 3400 лева застраховка Каско и ГО за първата година. После Каското пада с 200 лева на година, но само ако не са ти изплащали щети. Ако е имало щети, следващата година вместо с 200 лева надолу, плащаш с 200 лева нагоре и то при леки щети. За първите пет години за застраховки около 14000-15000 лева.
отговор Сигнализирай