IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

16 000 евро за Жигули – колко струваха колите в СССР и Трабант в Бургас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

237
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Когато купувахме трабанта от Мототехника, преди нас имаше едно семейство с момченце на около 5-6 години, което беше много нетърпливо: "Хайде бе тате, хайде да влизаме, че някой ще ни вземе трабанчето" "Няма няма мойто момче- успокояваше го бащата- нали сме записани и си чакаме реда, извикали са ни тук няма да си тръгнем без трабанче" Когато дойде техния ред и бащата запали двигателя момчето беше най-щастливото дете в него ден -цялото сияеше от радост.
отговор Сигнализирай
236
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Да цената на трабанта може да е била наистина 5660. Аз имах 5500 лева и взех назаем от бабалъка за ги да донадя.
отговор Сигнализирай
235
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
През 1988 година и аз започнах да си търся кола. Предлагаха ми на старо някакви жигули около 12-15 годишни- абсолютни бараки- изгнили, а звукът на двигателя- кошмарен. И за тези *** ми искаха 7000 лева. Отказах разбира се и с 10 годишната вноска на жена ми купихме Трабант за 5500 лева- нов. Имахме го 10 години.И сега който иска може да си закупи лада -продават ги и не се чака ред.
отговор Сигнализирай
234
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Впрочем като се върна назад в спомените си се сещам как когато започнаха да се внасят стари западни коли у нас, първите които хукнаха да си купуват стари фордове сиера и опел капка бяха феновете на лада и москвич. Бързо бързо зарязаха руските си дараци и се ориентираха към западното, дори и на старо. И друго се сещам- през 80-те цената на лада на старо можеше да достигне и 20 000 лева тогавашни пари.
отговор Сигнализирай
233
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
достатъчно е да се каже, че една и съща държава - германия, разделена на две от съветския съюз, произвеждаше коли. западната правеше порше и мерцедес, източната - трабант и вартбург. след обединението, вторите две коли малко поичезнаха. защо ли?
отговор Сигнализирай
232
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
80-те години с 10 годишна вноска вече не можеше да си купиш лада 1300. Дори с 15-годишна вноска не можеше. Минимум 20 годишна трябваше да бъде вноската и я те извикат я не в Мототехника. И за там си трябваха връзки.
отговор Сигнализирай
231
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 12
Дори когато самите руснаци обявяват нефелността на руските автомобили, българските русофили са готови да "закрият амбразурата с гърди" така да се каже, в порива им да докажат на света, че соц возилата са "истината".Жалко, че същите господа се стесняват да обявят какви возила шофират. Защо ли?
отговор Сигнализирай
230
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 13
Виждам още глупости, не виждам постнати какви автомобили шофират фенчетата на социализЪма.
отговор Сигнализирай
229
???
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 7
Така де. Сега всички в България карат нови коли купени в последната година. Обикновено имат по пет коли на семейство. Заплатите им са шестцифрени на месец. Друго има ли?
отговор Сигнализирай
228
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Има данни на НАП за облагаемите доходи по искане на депутати. Доходът не е само заплата. При 3 милиона човека в тази статистика, доход над 1000 лева имат 21% от тези хора. Та така със заплатите.
отговор Сигнализирай
Новини