IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

16 000 евро за Жигули – колко струваха колите в СССР и Трабант в Бургас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

217
Истината
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Истината е, че преди 1989 година на практика всеки имаше финасовата възможност да си купи нова кола. Трябваше първо да събере 1500 лева за вноската, а останалата сума почти винаги със заем от ДСК с ниска лихва от 2%, което означаваше съвсем поносими месечни вноски за погасяване на кредита. Сега е различно. Лихвите са голями, заплатите малки, нова кола малко хора могат да си позволят, което се вижда от броя на продадените нови коли в България, почти всичките продадени на фирми.
отговор Сигнализирай
216
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 12
Повечето русофилчета тук не си дават сметката, че цените на автомобилите в български лева дори нямат значение. ДругарЕте руснаци са си направили проучването за техните цени и пазар и са дали еквивалентите в евро. Тук приказките за цените в България са колкото да се позабавляваме с отчаянието на носталгиците, които бълнуват за заплати от по 1200-1600 евро и се надяват, че хора със средна заплата са затънали в дългове :)))))
отговор Сигнализирай
215
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Това не са цените от средата на 80-те. Аз точно тогава си купих кола и знаех цените на всички коли. Най-скъпа беше волгата, а след нея Вартбург, който струваше 7600 лева.
отговор Сигнализирай
214
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 11
До ???"На месец му се събираха 1200-1600 лева.""Сега работи за 700 лева"СмЕх в залата, Дами и Господа! Великия инДженер с нереалните ПРЕМИАЛНИ, в Демокрацията е принуден да работи за ЖЪЛТИ СТОТИНКИ.Само в комиксите за социалисти!
отговор Сигнализирай
213
???
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
През 1986-1988 години съседът, който е инженер, получаваше огромни премиални в завода и на месец му се събираха 1200-1600 лева. Сега е на 700 лева заплата, като дълго време беше на минималната заплата. С колко заплати можеше да си купи нова кола тогава и с колко сега?
отговор Сигнализирай
212
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
До Анонимен 214Кога сестра ти си е купила Трабанта и коя модификация? Кои други модификации са били налични и срещу какви пари? Източници.
отговор Сигнализирай
211
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Цитат: ...цените на автомобилите от средата на 80-те години: 5660 лева за "Трабант"* Сестра ми си купи Трабант тогава и струваше 4600 лева. Този измислен ценоразпис за колите съм го виждал в нета като обява за печалбите от Държавната лотария, но цените в Мототехника бяха други, по-ниски.
отговор Сигнализирай
210
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До До 209Нищо не съм "прочел това сега в нета". Бившия канцлер покойния Хелмут Шмидт го е описал подробно в няколко книги и публикации в Ди Цайт, както и причините и последиците от такива действия. :)
отговор Сигнализирай
209
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
До До 207Троленето отново започна. Свободен си. Отивай да четеш соц-икономика. Путин има нужда от повече като теб :)
отговор Сигнализирай
208
До 209
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Като си го прочел това сега в нета, кажи защо ми цитираш как са обменили парите тогава? Това няма никаква връзка с темата.
отговор Сигнализирай
Новини