IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Тежката икономическа реалност удари скъпите е-автомобили


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
Брей
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Със тази корона пропаганда искаха да намалят глобалното затопляне. Направиха обаче точно обратното.Никой не купува електрически коли, защото са много скъпа и несигурна инвестиция, а в същото време корона кризата направи най-евтиния петрол в историята.При тази равносметка Всеки ще кара на бензин, дизел, газ!Демек планът от ДАВОС се издъни Гобално !
отговор Сигнализирай
30
sdbeb
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Според някави аганции дето смятат нещо, цената на батериите на един киловат на тесла е около и под 100 долара, за другите производители е около 150. За едно рено зоуи искат 60-70 хил. Ами клиото дето е по голямо е почти 3 пъти по евтино, пък то има части дето ги няма в ел. колата. Отделно по-малко разходи за труд понеже са по прости като устройство. Алчни са и това е причината да не ги купуват хората. Плащаш много и получаваш малко. Само ентусиасти ги купуват
отговор Сигнализирай
29
Скептик
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Явно ще спечелят компаниите с по-консервативен подход, акцентиращи на хибридни модели. Псевдо вирусът разруши въздушните кули на разни псевдо бизнесмени. Доверието на потребителя ще се върне бавно при познатите технологии, стига да има платежоспособност де.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Чакаме компактната Тесла, тези и техните "добри практики" ги видяхме, тяхната цел е само печалбата.
отговор Сигнализирай
27
ако искаме
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 13
да живеем по дълго и да сме много по здрави трябва да се забрани движение на лични автомобили вътре в градовете (или да се направи мноого скъпо) Да се замислиш дали да идеш с колата до магазина или не. Само за стоки и таксита! и със онлайн проследяване на колата, задължително електрическа! В Милано например почти нямаше коли по улиците! В Лондон в центъра е адски скъпо за кола, вземаш метро!
отговор Сигнализирай
26
Може би
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
На този етап е-автомобилите са не рентабилни, за единствен семеен автомобил, 1 висока първоначална цена, 2 скъп консуматив батерията и 3 то може би най-важното изключително малък пробег около 400км. Максимум и то само при някои модели, повечето са по-малко км. Еми с такъв автомобил как ще пътуваш извън градско, а за международно да не говорим, карам само дизел на мерцедес и не се занимавам с глупости!
отговор Сигнализирай
25
Joko
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Преди 10-тина години, когато всички се хвърлиха да разработват новите е-автомобили, моите студенти като цяло бяха много уверени в тяхното развитие и бързо налагане на пазара.Тогава съвсем аргументирано им обясних, че това е един много дълъг процес зависещ от много фактори и очкавам това да отнеме поне 25 г. ( % е-автомобили да бъде по голям от този с ДВГ). Е, както се вижда не там вървят нещата.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
До АнонименДа, такива са фактите. Има едно "ако", обаче, а то е много интересно - ако заменим лития, ако намерим начин за евтино и безопасно рециклиране на батериите, ако имислим как да се зареждат без ток, ако направим зареждането по-бързо ....АКО!Ако беше баба мъжка, щеше .......
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
ми да произвеждат евтини е-автомобили,защо трябва да правят луксозни,един бюджетен градски автомобил с пробег от 150км и празно място за добавяне по желание на още толкова батерии на по-късен етап,ако човека има нужда е добър бизнес и ако е в рамките на 7000-15000 евро в зависимостот параметрите би се купувал много
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
В разработването на батерии се изсипват баснословни суми пари. В следствие на това тяхната производствена цена пада, а КПД-то им расте. Доколкото това остава в сила, електрическите автомобили ще стават все по-достъпни. Проблем са залежите на литий. Ако този елемент се замени с друг по-разпространен и леснодостъпен, язовирната стена ще се скъса, така да се каже. До 10 години няма да има въобще сравнение, електрическите ще доминират.Да говори кой каквото иска. Това са фактите.
отговор Сигнализирай