IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Тежката икономическа реалност удари скъпите е-автомобили


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
А кой ни докара тази "тежка икономическа реалност" !!!???От КОЙ или КОИ да търсим сметка за съсипаните животи !!!???
отговор Сигнализирай
20
fact
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
електрическият афтомобил е ЕДНО НЕДОНОСЧЕ!ШЕ ГО ДУХА!
отговор Сигнализирай
19
H-Cell
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Не само е-автомобилите, всички нови автомобили. Изкуствено предизвиканата икономическа криза показа ясно, че и този пазар е пренаситен. Не може всички да си сменят колите на пет години и смартфоните на 6 месеца или пък да имат колекция автомобили.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
...германската граница с Чехия... Цвикау, звучи като Плевен близко до Москва!И тук спрях да чета! А бе хора имате google maps ами вижте бе!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
И къв е проблемът VW да почне да прави масово електрически тротинетки или велосипеди (досега все прототипи показват)?Ако не знаете, Пежо и BMW произвеждат велосипеди - както класически, така и електрически. Да, не е същата турбо-гъзария като да се изтъпаниш пред дискотеката с нещо старо и пушещо, ама "марка", ама поне ще е сигнал към потребителите.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
До 1От днешна гледна точка, 8 битов процесор е елементарни за правене нещо. И 7 годишен може да навърже жичките, ако ми покажеш как. Но само преди 60 госини е било нещо, отнело милиарди за разработка и е изисквало няколко века на невиждан прогрес в математиката, физиката и философията.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Няма начин да не се оправдаят с пандемията или каквото се сетите за проблемите които и без това си имат, а другите производители да не би да не са пострадали?
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До 5Личи си, че си човек с много високо IQ. Сигурно гледаш Рик и Морти!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До 1380% бяха някакви таксита, дето са на по 350-400 000 км, за 5 години. Останалите масово са на 92+ за тази година и Тесла малко си промени показателите (показват по-малко пробег, отколкото реално има, за да може, когато капацитвта спадне, да няма сърдите, тъй като пробега ще е почти същия на таблото).А и това с апо старите батери паркове, кокто въпреки всичко подлежат на подмяна.
отговор Сигнализирай
12
до 12
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 9
Нищо не си питал.Глупости са това за 1 година.Теслата има 80% на батерията производство 2014г. Освен това електрическите държат цена.Провери сам. И последно- наистина са по скъпи - но после нямаш масла антифриз ремъци адблу и всякакви глупости.Тези аванти в комбинация с данъците и мястото за паркиране стават сериозни конкуренти.А и кефа е несравним.Седни в Теслата виж как ускорява и наказвай дизеляци и бензинки..
отговор Сигнализирай