IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Двигателят с вътрешно горене ще е с нас още дълго - ето защо


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Въй Въй Въй
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Хе хе аз също се засили да следя и да си правя сметки за Model 3. Тествах я за 5 секунди 100 мили в час. Абсолютно изчадие адово и това беше моделът с голяма батерия не спортната. Както и да го смятам ще си купя AMG или M3 и колкото и да ми искат пътна такса и застраховка в Англия ще ми излезе по евтино от елемтромобил. За съжаление ДВГ-то ще е с нас до 2050. И това е официалната информация за западните държави както и източна Европа.
отговор Сигнализирай
24
вятър работа
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Танто за кукуригу! ДВГ ще го има докато има петрол в недрата. 40 -50 г. още. Дори 10-15 страни да го забранят другите ще го ползват още повече. 90 милиона барела дневно , които сега се горят , се равняват на поне 1500 нови ядрени реактора па 1200 мегавата. Слънцето и вятъра са си точно вятър работа. Не виждаме да се строят с ускорени темпове. А един такъв се строи поне 10 г.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Единственият аргумент подкрепящ твърдението в заглавието е, че се интересуваме от гърления звук на някакъв масивен ДВГ. Несериозно.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Междудругото, достачно е колите да се правят само на газ и това ще има изключителна полза за природата! Една кола на газ замърсява природата над 10 пъти по-малко от един дизеляк!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Джапанките и корейците до 10 години ще почнат да правят читави коли на водород и с ДВГ и електрическите е свършено!
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Естествено, че ще ги има дълго време, елколите са алтернатива на колите, но реално колите са чисто потребителска стока, а машините от които зависи нашето оцеляване нямат алтернатива до този момент това са селскостопански машини и тежките машини които реално вършат работа. А леките коли дори с велосипед може да ги замени ако се наложи.
отговор Сигнализирай
19
Я па я..!
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
И до като след военна Европа карат тези нищо коли , в САЩ огромни , тежки , мощни и красиви коли . Кво да праиш ? Стандарт. Имах трабант. Вози, но кеф не прави.
отговор Сигнализирай
18
Хм
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
А самолетите и корабите, които са едни от най-големите замърсители ползващи ДВГ защо ги пропускат, а говорят само за автомобилите? Да започнат от тях първо.
отговор Сигнализирай
17
Ток
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Уж за по екологично ще се ми Ава на ток, но стана ясно че само производството на една батерия замърсява в стотици пъти повече отколкото един автомобил с ДВГ за целия си жизнен цикъл. А тока да не би да идва от въЗдуха? Все още се горят въглища и *** в тецовете. Но актуалната технология ДВГ или батерии ще се диктува от хората с ресурсите и с парите.
отговор Сигнализирай
16
Така е ..
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Новината за смъртта на ДВГ е преждевременна.Не се връзвайте.
отговор Сигнализирай
Новини