IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Какви са "мръсните" тайни зад бума на "чистите" електромобили?


Обратно в новината

Коментари Коментари

48
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Яко лоби има против ел. колите...
отговор Сигнализирай
47
ГосТ
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Как може Тойота да бъде винаги номер едно в класацията за автомобили с най малко емисии и в същото време да субсидират теслите. Ай каете ми ? Поредния цирк. марката на иновативния и креативен клоун дори не е в десятката. Иначе, японците са го измислили и направили. Хибриди до пълното заместване от водород. Японците направиха първият хибрид, японците направиха и първият автомобил на водород и най важното, японците пуснаха и първият реактор 4'то поколение, който да произвежда водород.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
Електромобилите са преходен вариант между бензин-дизел и водород. Водородът навлиза много бързо, тъй като руски инженери успяват да го концентрират, подобно на сгъстения природен газ. Успяват да вкарат значително количество водород в малки по обем капсули, с които ще се изминава нужното за рентабилността разстояние в км. Малките по обем капсули са изработени от нови материали, едновременно леки и здрави, издържащи на огровното налягане от страна на сгъстения водород.ВОДОРОД - раждащ водата.
отговор Сигнализирай
45
Handel
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До Анонимен 38: General Мotors, която сега американците наричат Government Motors заради антипазарните действия на Обонго, от 10 години произвежда луксозен алектрически Кадилак. Обонго обяви че ще се продават по 1 милион броя годишно. За 10 години са продали 170,000 броя. Стойността им е 70,000 долара, а се продават по 42,000 долара. Плюс това в Щатите за тях има и специална ЕКО-субсидия от още 3,000 долара, ако си я купиш.
отговор Сигнализирай
44
Handel
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
До Анонимен 47Приятелю, електрокари имаше и "едно време", и сега пак има. Но не защото са "еко", а защотоса предназначени да работят и вътре в складови помещени - където ако заработи морокар 1-познай какво ще стане с въздуха, и 2-е пожаро опасен ако в склада има хартии и подобни.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
ЕС кога окончателно забранява въглищарниците ?
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 19
Какви глупости пишете във тази статия и нищо не казахте как Тесла се е покачила със 1600% за две години и може да сложи във джоба си всички топ 10 автомобилни компани във света по revenue
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 17
Нищо подобно, това звучи като платена статия от някой роден ДС търговец на бензинови коли. Очевидно е, че електроколите са по-еко.
отговор Сигнализирай
40
Естет
преди 4 години
Харесвам 22 Не харесвам 22
Хората в развитите държави си купуват електрически автомобили, *** си купува 15 годишна S класа на кредит, спира я пред панелката и се мисли за тарикат!Много сме далече от цивилизацията, много...
отговор Сигнализирай
39
Край
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 18
Електричеките коли ще бъдат единствено разрешените за производство - и не защото ще са евтини - точно обратното защото ще са скъпи.Идеята на ел. колите и 20-30% от населението да има кола.Това дето сега всеки цървулко взима бангийка за 2-3 хил. лева и почва да се мота по пътищата е нежелано от богатите и ще бъде забранено.
отговор Сигнализирай
Новини