IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Volkswagen спира с дизеловите и бензинови двигатели в Европа до 2035 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

59
До до 65
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
При хибридните ел моторът се включва само при потегляне, но това не води до икономия на енергия, напротив, горат повече, защото колата е по-тежка. Ел-мотора може да движи колата само при plug-in хибдридните, но той трябва да се зарежда от мрежата, имат си слот за това. Или да каращ 8 часа по магистралата с равномерна скорост. Хибридните вече не се броят за "екологични".
отговор Сигнализирай
58
Край
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Транспорта е около 30 % от въглеродните емисии на човечеството, а личните коли са над 60% от тези 30%.С ел. колите - колите ще станат скъпи и малко. хората ще се возят по-малко.
отговор Сигнализирай
57
до 65
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Колата не се зарежда от мрежата. Това не е плъг-ин хибрид. Батерията се зарежда от спирачките, инерцията. И не се включва ел.мотора само при палене. И няма как да сравняваш бензинов с дизелов автомобил. Като ще коментирате по дадена тема поне попрочетете, позаинтересовайте се малко.
отговор Сигнализирай
56
Край
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Обяснявам като за пернишки шофьор на гоУф.От 150 г. човека взима въглероди от земята и като ги гори ги праща като въглероден двуокис в атмосферата. Това го правим все повече - към момента за година над 200 пъти повече от всички вулкани и горски пожари на планетата. Резултат ще е пълзяща климатична катастрофа.Половината от решението на проблема е електрическия транспорт. ДВГ колите ще бъдат ЗАБРАНЕНИ ни що че така хубаво вървят и ръмжат.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Жален пернишки вой.
отговор Сигнализирай
54
Геноцид
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
След медицинския фашизъм идва климатичния, за който не е разбрал. Ако колите ви цапат толкова, какво да кажем за заводите на тези евреи които я правят цялата манипулация. Не са само централите на въглища, ами металургиите с какво си зареждат пещите бе, ами тухларните, циментовите заводи и те са с пещи, ами рафинериите за петрол и т.н. Крадеца вика, дръжте крадеца. А фотоволтаичните централи пак на същите, колко обработваема земя унищожиха. Ще ядете ток, а не зърно.
отговор Сигнализирай
53
щ
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
М да единственото предимство на ел. колата е ел. двигателя който е много по-добър от ДВГ веднага имаш КПД 100%, почти е необслужваем, няма масло, дюзи, инжектори и др. части за подмяна.От там нататък всичко е в минус на електромобила, за какво се сетиш.
отговор Сигнализирай
52
До 56
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Аз пък карам дизел от 1994г. Разходът на гориво ми е 5,2-5,4л./100км. Акумулаторът ми се зарежда именно от тоя разход, не потребявам допълнително електричество от мрежата. Къде точно е твоята икономия?
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
За хибридните коли махнаха данъчните облекчения на запад, защото се оказа, че горят повече от обикновените, само за plug-in хибрите има данъчни облекчения, и то при условие че могат доказано само наток да карат поне 40-50 км. Но струват безумно скъпо, а и те като свършат батериите след 30 км, и почват да гълтат бензин като ламя. Добри са за страни като Норвегия, където няма движение, само да отидеш на работа и да се върнеш и после слагаш кабела да зареждаш.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Въглеродно неутрални.... Само Дяволът може да се бори за въглеродна неутралност, при положение, че няма въглеродно неутрално живо същество.
отговор Сигнализирай
Новини