IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Най-бедни в ЕС, но сме първи по нови коли


Обратно в новината

Коментари Коментари

83
до 87
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 16
Силата на 3-та и 5-та серия е в разпределението на тежеста и маневреността. Ако знаеш как да караш задно, BMW е много добър и евтин автомобил, предлагащ удоволствие от шофирането. Аналогът (Порше) е по- скъп. 7-*** серия е удобство. Мерцедес също е удобство. Пробвал съм всичкия спарк и тесла и единствено BMW имат добра динамика. Не мога да ти кажа за EQS, не съм карал. Китайска кола с добра динамика много ме съмнява. Все едно да кажеш, че рено или пежо имат динамика...
отговор Сигнализирай
82
:)
преди 1 година
Харесвам 29 Не харесвам 1
България - 2022 - 2000 нови коли, 2023 - 3000 нови коли. Скок. Първи сме. Богаташи.Германия - 2022 - 200 000 нови коли, 2023 - 205 000 нови коли. Мъка. Трагедия.
отговор Сигнализирай
81
да построим 2,3 прои
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 1
зводства за коли . С 3 марки нови пак *** ще купува - родното . прекопирано от ролс и ауди
отговор Сигнализирай
80
Mъъсидис Икюес
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 15
Мерцедес води в нова класация на електромобилите с най-дълъг пробег с едно зареждане на батериите. Мерцедес-Бенц ЕКюЕс (Mercedes-Benz EQS). Ако желаете да изминете възможно най-дълго разстояние за електрически автомобил(BEV), то в този момент колата, която би ви дала тази възможност е Мерцедес-Бенц ЕКюЕс. ЕКюЕс може да измине до между 727 и 800 километра с едно зареждане на батерията. Докато китайският ZEEKR 001 e със 1032 км пробег, но тези километри не са демократични и са нискотехнологичи, затова наслаждавйте се на дългият демократичен пробег на Мърсидес икюес.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 8
Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, базова версия 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 11
А един завод на фауве за електрически автомобили да вземе моля ви се да престане да съществува, взел, че прекратил работата. Паднало търсенето, а не могат да му платят субсидии както в Китай, защото трябва да помагаме на Зеленски и да плащаме тока и отоплението на населението, и взел, че преустановил работа. Но да не си помислите, че е умрял, не, няма такова нещо, просто се изнесъл в САЩ където и енергията и всичко е по евтино.
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 8
BMW iX M60 - цена $150 хил. Китайски аналог Avatr 11 - цена $57 хиляди с батерия 116kwh, ($51 хил с батерия 90kwh). Avatr 11 не е по-лош - и дизайн, и комплектация, и комфорт, и салон, шумоизолация, и driving experience. Натискаш леко газта и моментално излита все едно е без тегло, като перушинка, такава голяма кола. Скоро никой няма да им купува безумно скъпата продукция на европейците, а и самите те дори вече нямат пари да си платят отоплението и държавите печат пари да им го плащат, какво остава за коли.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 8
Урсула от трибуната на Европейския парламент: "Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар". Имат пари - субсидират, вие защо нямате пари за хюч събсидиарис, нямате ли си високи технологии да произвеждате евтино, БМВ, Мерцедес, WV да уволнят работниците и да произвеждат с AI, нали сте високотехологични, нали капиталалистическата система е най-ефективна.
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 9
В ЕС сега в най-критично положение е Германия. А най-критична в Германия е автомобилната индустрия. В Германия вече се подготват за рухването на Фолксваген, а след това и унищожението и изчезването на цялата останала автомобилна индустрия, основата на немската икономика - а какво ще правим тогава когато вече няма да произвеждаме автомобили, е, Мерцедес пак ще си прави скъпите луксозни автомобили, но останалите какво ще правят? Икономиката на Германия е на ръба на пропастта.
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 8 Не харесвам 2
е щото *** може да няма 5 лв ама колкото има ще ги даде за ламарина на улицата, щото трябва *** да изглежда преуспял в очите на съседите, да си викат - ей тоя *** "гоуема раута", ама иначе паркира на калната улица пред панелката и бръмчи на промоцийки в Уидъла. За новокрадците няма какво да коментираме, те харчат бързо всичко гепено, че не се знае кога ще ги ожънат.
отговор Сигнализирай