IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Цените на коли втора ръка скочиха между 40% и 50%


Обратно в новината

Коментари Коментари

86
поглед
преди 9 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 1
Цената на скрап е 40 ст. за килограм, автоморгите да се съобразяват. Едно е да искаш, друго е да можеш, трето е да продадеш, че да има и кой да ти плаща. Колите, дето са коли и са читави се продават и в западна Европа, на други цени. Тук идват *** на безценица, които там няма кой да ги купи. От тези, дето малко след като минат търговците са ги хванали с куките и наредили на сандвич.
отговор Сигнализирай
85
Питам
преди 9 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 5
До Пиян залян 87 Продал ли си някога поне една кола , та коментираш ?
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 0
Това изобщо не е вярно. Зимата е пълно мъртвило.От 5 месеца не съм продал нищо . 50 % поскъпване са фантастика.
отговор Сигнализирай
83
Пиян залян
преди 9 месеца
Харесвам 31 Не харесвам 1
К,во се жалат тия измамници ?! Кола за 500 евро и искат около 4800 - 5000 лева , да не говорим , че няма нито един автомобил с реален киломатраж , това например в Германия е наказуемо ! Оплакват се от тенекеджии и бояджии , ами защо - защото купуват на безценица *** и ни ги пробутват тук !
отговор Сигнализирай
82
екстра
преди 9 месеца
Харесвам 14 Не харесвам 1
Хубавите коли винаги са били скъпи. Наще играчЕ бяха свикнали да купуват ударени и на много километри бaраки и тука евтино да ги оправят. Обаче първо новите коли са сложни и трябва някои със софтуер кото разбира да ги оправи, примерно мерцедес след удър не пали и трябва да го ресетнеш, а тези ослуги са скъпи. Второ няма вече тенекиджии. Трето бояджиите се осетиха и взимат яко. Няма и евтини части в моргите защото позатегнаха контрола, данъци ала бала. Та свърши тая далавера с обарените баpаки
отговор Сигнализирай
81
До 85. Зоран
преди 9 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
Посмали малко с хилядите. Колата е 27к. ГО за 3 години ми е 700лева. Каско по време на лизинга- Да. 1000-980-920лв. Грубо 31к за три години. Сега имам 3,5 годишна кола, дето иска само да се кара.
отговор Сигнализирай
80
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 16 Не харесвам 0
До Анонимен 87 Ами на кого да продават, като вече в едно семейство има по 4 коли, на всеки по кола. Е, трошляк е, но никой не върви пеша, нито ползва градски транспорт, не че и него много го има. Скоро няма да можем да се разминем по пътищата...Нарича се насищане на пазара. Е, има и много семейства, които живеят от тоя бизнес, така че не е чак толкова зле, все още. Аз лично познавам две такива, които не работят нищо друго, само от време на време се докарва по някой автомобил и се продава.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 9 месеца
Харесвам 32 Не харесвам 1
В това "материалче" няма една вярна цифра. А иначе проблемът на джамбазите е Параграф 22 - не продават, защото цените им са много високи, и ги увеличават още, защото не продават!
отговор Сигнализирай
78
Баш майстора в ЕС
преди 9 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Кире без мезе не моам Болат ме задните хората имат деца и майсторите вдигат цените да си отгледат децата и внуците
отговор Сигнализирай
77
Зоран за дръжавата
преди 9 месеца
Харесвам 28 Не харесвам 2
Една нова Дачия Логан е 30000 лв. на лизинг даваш още 7000 за КАСКО и 5000 за гаранционно обслужване за 5 години. Това означава, че този автомобил става 42000 хиляди лева. А за румънците цената е 20000 лв. и си карат и си пеят.
отговор Сигнализирай