хвали старо, купувай ново!откакто си купих чисто нова кола, никога повече няма да се върна към таралясник втора употреба! новото си е ново-гаранция от производителя, никакви проблеми и само пълниш бензин и караш!
отговорСигнализирай
232
Анонимен преди 6 месеца
12
*** се усети, че ако не спазва европейските норми, ще пострада и той и майка му.
отговорСигнализирай
231
Анонимен преди 6 месеца
82
В петък пазара ще првдлага ***, а в понеделник тоалетна хартия...Тия са по зле и от ***, удея си нямат какво правят.
отговорСигнализирай
230
Анонимен преди 6 месеца
357
252. Точно, след тази новина нямам намерение да сменям 20 годишната дизелка. По скоро ще се запася с резервен двигател и скоростна кутия за като умре сегашият. 1000% увеличение на данъка ще ми бъде по евтино да я пазя отколкото да купя нова електрокар. Явно ще я карам тази докато съм жив или докато има ЕС.
отговорСигнализирай
229
Анонимен преди 6 месеца
105
Става въпрос за "нероден Петко"! Я стига глупави дискусии по тема,която не е тема! В ЕС не ние изпращаме писма,а те ни изпращат наредби!
отговорСигнализирай
228
Анонимен преди 6 месеца
357
Точно обратното трябва да направят - да улеснят вноса и притежанието на стари коли, за да станат по-евтини. Тогава някои, които карат 25-30 годишни коли, ще могат да си позволят по-новите 15-20 годишни коли. Сега с тези промени ще продължат да си карат по-старите коли, докато ги изцедят до дупка, вместо да си купят по-нови.
отговорСигнализирай
227
Факт преди 6 месеца
101
Може да се забрани само вноса на автомобили които са снети от регистрация в ЕС.Имат ли си такава-не може.Виж извън ЕС може да има всякакви забрани и мита.
отговорСигнализирай
226
Мда преди 6 месеца
250
Проблемът е както винаги в липсата на финаси...Както скоро четох някъде - в България луксозният автомобил не показвал колко пари имаш, а колко имаш да даваш...
отговорСигнализирай
преди 6 месеца
преди 6 месеца
преди 6 месеца
преди 6 месеца
преди 6 месеца
преди 6 месеца
преди 6 месеца
преди 6 месеца
преди 6 месеца
преди 6 месеца