Ако някой не е разбрал тази статия изобщо не се отнася за дествителността в България. Така че не ни интересуват плоблемите на презадоволената германска нация.
отговорСигнализирай
110
Анонимен преди 2 месеца
52
Статията е обикновена пропаганда. Мъск се оказа антифеминист, Китайските електромобили се оказа не само, че не отстъпват ан европейските и американските, ами са и с повече екстри. Те за това вече електроавтомобилите не са вече толкова фешън.
отговорСигнализирай
109
Анонимен преди 2 месеца
150
Първо: В техник музеум Зинсхайм има електромобил Пежо от 1904г. Експоната и до ден днешен е действащ. Второ: 1 час работа в сервиз на Рено в Германия струва 140 Е, а в сервиз на VW 190-200 E. Обаче ако колата е ел. тези механици нямат право даже да се доближат до нея. Има спец. Аусбилдунг за механик на Е кола, и 1 час в сервиза надхвърля 350 Е за ел. кола. Чак след това вече цена за нова батерив и т. нт... А мерси. Карам си дизелчето с мотор К9К, на мен ми стига.
отговорСигнализирай
108
Анонимен преди 2 месеца
70
До 106 - Кой и кога е спирал ел. колите? Единственото, което знам е, че не ги искат по фериботи и това е отскоро.
отговорСигнализирай
107
Анонимен преди 2 месеца
90
До До 106 - За ел. коли е имало и преди пазар, има и днес. Може и двете да същесвуват. Работата е, че хора, като Нанси Пелоси са инвестирали стотици милиони в подобни компании и си искат печалбата.
отговорСигнализирай
106
Анонимен преди 2 месеца
20
До Анонимен 107 - АМи т едно дето уж е програмист ... И сега се прави на "охоо колко съм богат и не съм насяно с нещаата" в някакъв жалък опит, да шашне или натъжи друг. Естествено, то ще каже, че не му пука ... ама истината е, че точно за това живее.
отговорСигнализирай
Принципно пазара би трябвало да определи коя технология е по-добра и така да се отхвърли с времето една от двете технологии, но виждаме днес че едната технология, която безспорно е добра се забранява чисто адмистративно, поради някакви нелепи обвинения, че замърсявала.
отговорСигнализирай
103
Анонимен преди 2 месеца
71
Бафти складажиите с 4 бона месечно, в Испания мотокарист в транспортна фирма взема 1300юро чисти - вярно че за 40 часа седмично, и месец отпуска,но все пак....
отговорСигнализирай
102
Анонимен преди 2 месеца
61
Аз имам една луда идея. Не може ли двете технологии да живеят заедно докато ел станат по-добри? Това е все едно като излезнаха първите ГСМи, дай да хвърлим всички стационарни телефони и да срежем кабелите
отговорСигнализирай
преди 2 месеца
преди 2 месеца
преди 2 месеца
преди 2 месеца
преди 2 месеца
преди 2 месеца
преди 2 месеца
преди 2 месеца
преди 2 месеца
преди 2 месеца