IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Ледена епоха" за е-колите, хората си искат такива с двигател


Обратно в новината

Коментари Коментари

111
Чичо
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 0
Ако някой не е разбрал тази статия изобщо не се отнася за дествителността в България. Така че не ни интересуват плоблемите на презадоволената германска нация.
отговор Сигнализирай
110
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 2
Статията е обикновена пропаганда. Мъск се оказа антифеминист, Китайските електромобили се оказа не само, че не отстъпват ан европейските и американските, ами са и с повече екстри. Те за това вече електроавтомобилите не са вече толкова фешън.
отговор Сигнализирай
109
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 15 Не харесвам 0
Първо: В техник музеум Зинсхайм има електромобил Пежо от 1904г. Експоната и до ден днешен е действащ. Второ: 1 час работа в сервиз на Рено в Германия струва 140 Е, а в сервиз на VW 190-200 E. Обаче ако колата е ел. тези механици нямат право даже да се доближат до нея. Има спец. Аусбилдунг за механик на Е кола, и 1 час в сервиза надхвърля 350 Е за ел. кола. Чак след това вече цена за нова батерив и т. нт... А мерси. Карам си дизелчето с мотор К9К, на мен ми стига.
отговор Сигнализирай
108
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
До 106 - Кой и кога е спирал ел. колите? Единственото, което знам е, че не ги искат по фериботи и това е отскоро.
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 0
До До 106 - За ел. коли е имало и преди пазар, има и днес. Може и двете да същесвуват. Работата е, че хора, като Нанси Пелоси са инвестирали стотици милиони в подобни компании и си искат печалбата.
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 107 - АМи т едно дето уж е програмист ... И сега се прави на "охоо колко съм богат и не съм насяно с нещаата" в някакъв жалък опит, да шашне или натъжи друг. Естествено, то ще каже, че не му пука ... ама истината е, че точно за това живее.
отговор Сигнализирай
105
50 бона
преди 2 месеца
Харесвам 15 Не харесвам 1
За еднодневка,НЕ МЕРСИ!!!
отговор Сигнализирай
104
До 106
преди 2 месеца
Харесвам 22 Не харесвам 3
Принципно пазара би трябвало да определи коя технология е по-добра и така да се отхвърли с времето една от двете технологии, но виждаме днес че едната технология, която безспорно е добра се забранява чисто адмистративно, поради някакви нелепи обвинения, че замърсявала.
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 1
Бафти складажиите с 4 бона месечно, в Испания мотокарист в транспортна фирма взема 1300юро чисти - вярно че за 40 часа седмично, и месец отпуска,но все пак....
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 1
Аз имам една луда идея. Не може ли двете технологии да живеят заедно докато ел станат по-добри? Това е все едно като излезнаха първите ГСМи, дай да хвърлим всички стационарни телефони и да срежем кабелите
отговор Сигнализирай