IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Хюндай" представи първата си напълно електрическа кола


Обратно в новината

Коментари Коментари

35
Анализатор
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
И си прав и не си прав! Когато твърдиш, че електричеството не е източник на енергия си прав - електричеството е процес на енергиен заряд(статично ел.) и нергиен разряд(ел импулс). Но използването на електрическия заряд като преносител на енергия е с много висок КПД. Точно от тази гледна точка използването на еленергията би разрешило глобалния недостиг на енергоресурси.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
на времето пък се говореше за двигател с вода обаче арабите били затрили създателя заедно с плановете му и дали е истина или са вицове кой знае макар че е хубаво да има такъв двигател че ми писна от ниските цени на горивата
отговор Сигнализирай
33
12-45
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
"Пак грешиш. Хелий 3 е все още е ..."Що?Какво е източник на енергия и какво е явление?Дърва, въглища, нефт, газ, ядрено гориво и т.н. всяко вещество което може да влиза в реакция, при която се отделя енергия е източник на енергия. И тъй като всички те се добиват по някакъв начин в определени количества, формират т.н. енергоресурс - нещо което е достъпно го има в определени количества!Природните явления също отделят енергия и ние можем да използваме някои!Но нищо не е ... неограничено!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Пак грешиш. Хелий 3 е все още е на масата като вариант. Слънчевата енергия се използва все по ефективно (по висок КПД на фотоволтаиците). Вятърни ел.централи и централи за енергия от морските вълни и течения също не са се спрели да се строят. Като цяло, делът на използване на възобновяемата енергия ще нараства. Да не забравяме и проекта ITER.
отговор Сигнализирай
31
12-45
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Не бива да се забравя нещо ... всеизвестно!Използването на електроенергия не разрешава глобалния недостиг на енергоресурси!Електричеството не е източник на енергия- то е явление!Енегроизточниците /ресурсите/ си остават същите, които познаваме до момента!
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До 21:Не си прав. Когато ЕС, Корея и най-вече Китай спрат да ползват тунджа за колите, то потреблението ще падне, а оттам и цената ;) Чичо Сам пак ще е доволен заради собствените си хрантутници. Е, няма да може да влияе върху чуждите икономики що се касае до цените на горивата... Ще трябват други оправдания за войните
отговор Сигнализирай
29
fen
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
ел абтомобилите са бъде6тото кпд-то им е 98 процента а на ДВГ -то 35%
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Проблемът обаче е,че трябва да се измисли изцяло нов тип батерия, защото литиево-йонните не са решение. Първо са сравнително тежки и второ се правят от суровини, които ги има предимно в Китай и ако започнат да се ползват за ел.коли, цената ще скочи до небесата. Отделно Китай ще е монополист. Но си мисля, че след 20 години ще имаме масово достъпна ел.кола.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Природният газ е временно решение, защото дори при неговото изгаряне се отделят емисии СО2. Вярно, че са по-малко, отколкото при бензин и дизел, но от друга страна хич не са съвсем малко. Струва ми се, че ще стане като с компютрите. През 1982г компютър Ейпъл е струвал колкото една нова кола. Сега колко струва компютър, който е на светлинни години от онзи Ейпъл. Същото ще стане и с ел.коли. Сега са скъпи, но като се развива технологията и цената ще пада. Проблемът обаче е,че трябва да се
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Най добре каруци, че има един кон за обслужване само.
отговор Сигнализирай
Новини