IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

"Хюндай" представи първата си напълно електрическа кола


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
шофер
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ти ги изкара празни консервни кутии бре... Защо ли са толкова скъпи, тогава?
отговор Сигнализирай
24
mind twist
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Точно затова електрическите автомобили са значително по-надежни. Няма ремъци, филтри, масла, антифризи, съединители, гарнитури, и всякакви други проблематични компоненти свързани с ДВГ.
отговор Сигнализирай
23
12-45
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Технологичните подробности няма никакво значение за потребителя. За него имат значение само експлоатационните качества и цената! Аз съм машинен инженер по ДВГ, а практически мога да обслужвам само резервната гума, чистачките и някои по-елементарни крушки в модерният ми бензинов автомобил. Дори и на старата ми дизелова таратайка /без електроника/ не можех да направя нещо повече, освен ръчно обезвъздушавне горивопровода и чистене на горивния филтър!Да сменяш или чистиш дюзи на пътя - забрави!
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
И кой разправяше, че АЕЦ Белене няма да ни трябва. Аман от продажници и *** в държавното управление. До 30 г. електромобилите ще са 80 до 90% по пътищата. А ще има и фирми който ще првят от обикновенните коли с ДВГ електрички. В БГ има няколко човека който са си направили електрички и си ги карат. За града са идеални с едно зареждане изкарват около 80 до 150 км. в зависимост от това с една или две батерии са. Сметнете за 2000000 автомобила колко централи като Белене ще ни трябват.
отговор Сигнализирай
21
ИнДженер
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Проблемът не е в компютъра. СИЛОВАТА електроника е специален клас, тя не е масовата. А и при електродвигателите също има трансмисия, тя е свързана с увеличаването на въртящия момент при ниски обороти!
отговор Сигнализирай
20
брей
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Какво ще и е скъпо на батерията. Давам средно 10лв.на ден за бензин/някой ден повече , но някой ден много рядко не карам/ - значи 300 лв на месец. 3600 лв. на година . 36 000 лв. за 10 години /колкото ще е гаранцията на батерията/. Според мен няма да е повече от 10 % от тая сума.
отговор Сигнализирай
19
Кайаба
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
А ти наясно ли си колко електроника има в съвременните конвенционални автомобили ? Бъкани са с електроника приятел ! Ако спре на пътя нищо не можеш да направиш без сервиз .. всичко е компютри и датчици. Абсолютно всички прицеси в съвременните автомобили се контролират от електроника... запалване.... окачване...... замерване. Единствено можеш да смениш гума или да си смениш чистачките сам.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Батериите ще скъпи докато няма масово производство! Скоро четох, че над 80% от разходите за производството на литиево йонни батерии зависят от обема, което означава голяма възможност за падане на цените! Тук обаче изобщо новите разработки на батерии при които цената и капаците ще се променят драстично!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ясно, скоро ще има бомбардировки в Корея. Как тъй няма да си копуват петрол, ааа *** ха. Ами то и китайците като видят, че и японците. А то и ЕС май прави такива опити и какво ще стане с чичи Сам, а? Я не така да не се бомбардираме. Н. Тесла е измислил ефективна технология за добив на ел. енергия и ефективен ел. мобил още в началото на 20 век. Да обаче е бил беден и без влияние. А чичко Рокфелер е бил богат и алчен и е унищожил технологията, защото не е имало как да и сложи електромер.
отговор Сигнализирай
16
12-45
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Въпросът е, кое е по-сложно и по-скъпо - електрониката на електромобилите или механичната трансмисия на сегашните автомобили? Всъщност и днешните автомобили с ДВГ-та имат достатъчно сложна и деликатна електроника за управление на двигателя, трансмисията и окачването. След 2007-*** почти няма сериен модел на автомобил с ДВГ, който да няма бордови компютър!Проблемът е търговски, не технически!Много широк спектър бизнеса е заинтересован да няма електромобили!
отговор Сигнализирай
Новини