Млад мъж почина след падане с тротинетка

Лекарите две седмици се бориха за живота му
28 юни 2024 10:04, Александър Попов
47
Млад мъж почина след падане с тротинетка
Снимка: БГНЕС

29-годишен мъж е починал, след като е получил тежки наранявания при падане с е-тротинетка в Средец. Инцидентът е станал на 13 юни.

Мъжът изгубил контрол при преминаване през гумен ограничител на кръстовище.

Той е бил настанен за лечение в бургаската болница, но две седмици по-късно е починал. Състоянието му е било тежко.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


47
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
1
 
0
 
! Отговори
Еххх преди 2 дни
Тротинетка само с каска
25
0
 
4
 
! Отговори
Dj преди 2 дни
България не е за тротинетки. При най малката неравност губиш контрол. А неравности колкото искаш. Жалко
24
0
 
4
 
! Отговори
Руси преди 2 дни
По-добр човек да кара колело ! Като обезумели са с тези тротинетки. Бог да прости момчето!
23
1
 
8
 
! Отговори
Тротинетки преди 2 дни
Крос мотори, атв-та, тунинговани железа нямат място на пътя. Но тва е работа на държавата, ама нея я няма
22
0
 
6
 
! Отговори
Даже преди 2 дни
При животните инстинкта за самосъхранение работи, при надрусаните-не
21
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Ето това е истински донор. Моторягите като се блъснат - нищо здраво не остава. Виж, тротинеткаджиите - те падат, чупят умно красивата си тиква и остават сърце, бели дробове, бъбреци, черен дроб...
20
0
 
14
 
! Отговори
Контрол на пътищата преди 2 дни
Управлението на тротинетка е високо рисково. Тротинетки се управляват със каска и протектори като мотор. Иначе ще се изтрепете без война.
19
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Донякъде съм съгласен с колегата : НЕ тротинетките са опасни, а ХОРАТА, които ги карат.Но всяка втора синя тротинетка под наем е с някакъв проблем. Как да се кара разумно като е технически НЕизправна? Да не кажа опасна!
18
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
До17. За една кола или мотор е важно как се грижи собственикът за нея, не е от значение на колко километра и години е. Много нови коли са по лоши от по старите ретро коли и мотори.
17
0
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Трябва задължително със закон да де задължат да имат каска.
16
22
 
1
 
! Отговори
Наблюдател преди 2 дни
На всички които пишете трябва да ви забранят да карате старите си кочини и да опушвате всичко.Забравих,то тук в Бг е срамно без кола или мотор на 10 год и минимум 100к километри.Иначе "тротинеткаджийте"им виновни.
15
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Аз лично имам един въпрос? Кой или коя институция следи за техническата изправност на електрическите тротинетки под наем? Знаете ли колко има без спирачки, счупени светлини, без калници и със сериозни проблеми в София.Ще стане беля ако не се сезират властите и не започнат да пишат актове със сериозни глоби на фирмите, които не подържат в изправност своите електрически тротинетки.В София са 3 форми, от които 2 са по-стари. Толкова ли е трудно да се следят.
14
9
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Европейските ценности са вредни за вашето здраве!
13
4
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Тва да видя мъж да кара такова нещо просто е срамза човечеството
12
16
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Тротинетките не са лоши , доста са практични за пазар , ходене до работа ( при хубаво време ) и рязходки . Компактни са , не като велосипед ( доста е обемен ) , но си трябва и внимание като се кара - пръстите да са винаги на спирачката и винаги намаляш при маневра .... ама ако не си карал двуколесно преди нея няма как да знаеш кога да набиеш спирачката ...
11
4
 
46
 
! Отговори
Хемус преди 2 дни
Нормален мъж не кара такава простотия
10
1
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Въпрос на време беше да се случи това.
9
1
 
42
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Тротинетките са опасни. Самата им конструкция, размера на гумите на гумите и позицията на стоене на водача предразполагат към нестабилност и лесна загуба на контрол дори при най малката неравност на пътя. В същото време някой модели развиват по висока скорост от велосипед. Това ги прави изключително опасни. Хората ги купуват защото изглеждат практични и са евтини. 500-1500 евро. Докато качествен ел. велосипед струва поне 3000 евро. Но велосипеда е много по безопасен и функционален.
8
0
 
33
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
в началото тротинетките бях ограничени до 25 км/ч ( имам такава ) в последствие пазара се заля с знайни и незнайни китайски марки дигащи по 100 км/ч . тази на снимката е такава . с такава скорост и без каска , налакътници наколенки си пътник . аз с моята съм губил равновесие но скачам и почвам да тичам ( скороста с сходна до тази на тротинетката) , при 100 го няма този номер
7
3
 
55
 
! Отговори
Анонимен преди 2 дни
Кога всички тези неуредици ще бъдат оправени? Тракторист с книжка му е разрешено да кара ремарке със 16 тона товар, но не може да кара двуосно ремарке на автомобил без Е категория??? Някой ако иска да кара мотопед ограничен до 50сс се нуждае от М категория, но някой дето се мята на тези електрички дето вдигат животозастрашителни скорости не се нуждае от разрешително?!?!