Подменени са 400 м стоманобетонни панели на Дунав мост при Русе

Ремонтните дейности в посока България ще приключат до края на ноември
22 окт 2024 11:18, Анисия Иванова
5
Подменени са 400 м стоманобетонни панели на Дунав мост при Русе
Снимка: Областна администрация Русе

Приключи подмяната на стоманобетонните панели в дясната лента - лентата на вход в България, на целия естакаден участък от 400 метра на Дунав мост при Русе. Ремонтът в българския участък на съоръжението напредва, увери се на място областният управител Драгомир Драганов.

Демонтирани са 190 стари и са монтирани 169 нови панела. Новите панели са по-големи от предходните и затова техният брой е с 21 по-малко от тези, с които е изградено съоръжението. Положените панели са с размери 2,48м/4,40м и тегло 5,60 тона, съобщиха от Областната управа в Русе.

В момента продължава полагането на бетон за изграждане на връзка между новите стоманобетонни пътни панели. Все още се извършва монтаж на армировка и кофраж, както и на корнизни панели, които служат за оформяне на тортоарния край на пътните стоманобетонни панели. Направени са отворите за монтаж и са монтирани мостовите отводнители в участък с дължина от 240 метра. Извършват се и дейности по реставрация на демонтирания парапет с обща дължина 413 метра и 12 бр. стълбове за осветление. Възстановява се нарушената цялост на отделните елементи и се произвеждат нови, където възстановяването не е приложимо.

Строителните дейности продължават да се извършват без спиране на движението и съоръжението няма да се затваря, напомнят от Областната управа в Русе.

Очаква се ремонтните дейности в лентата за влизане в България да приключат до края на месец ноември. Тогава движението ще бъде пуснато в този участък.

Междувременно в понеделник започна ремонт и в румънския участък на Дунав мост при Русе – Гюргево.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още по темата: Дунав мостРусеремонт
Още от ЕС
България - най-желана дестинация в Европа за нов живот в чужбина
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 15 минути
Който не знае, нека научи, че Моста на Дружбата може да се вдига при нужда. Бутонът е от румънска страна. Това е направено, защото СССР граничи с Румъния, а БГ с лошия Запад и при война СССР реже реката. Затова и жп линиите им са с различен размер. Затова и до сега имаме само два моста за разлика от останалите дунавски държави. Така или иначе, всичко ще се оправи, само аз няма да стана 20г. Но не ми трябва, бил съм на 20 и съм се възползвал от това, имам и подготвено поколение сега на 20 г.
4
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Просто Киро ше напрай още 5 моста на Дунава - само го изберете и Асенпедала :)))
3
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Кой плаща Урсула или Чаушеску :)))
2
0
 
2
 
! Отговори
от БАН преди 2 часа
Ако в Германия пишеха статия за всяка подмяна на 2 палета плочи... цялото китайско народ нямаше да стигне да пише статии. Скоро очаквайте статии лт сорта на: "Чистачка измете тротоара пред мол Парадайс" и "Готвач успя да изпече цели 5 кифтета". Българите сме неможачи. Точка.
1
0
 
3
 
! Отговори
от БАН преди 2 часа
Ако в Германия пишеха статия за всяка подмяна на 2 палета плочи... цялото китайско народ нямаше да стигне да пише статии. Скоро очаквайте статии лт сорта на: "Чистачка измете тротоара пред мол Парадайс" и "Готвач успя да изпече цели 5 кифтета". Българите сме неможачи. Точка.