Служителите, които трябва да уволните веднага

В този конкурентен свят не можете да си позволите тези подчинени
7 юни 2013 16:12,
26
Служителите, които трябва да уволните веднага
Снимка: outnow.ch

Почти във всяка по-голяма фирма има няколко работливи и талантливи кадри, които обаче са напълно неуправляеми. Те създават големи разногласия и неприятности, които сравнени с тяхната стойност като специалисти, тежат повече на компанията.

За изпълнителните директори е много трудно да вземат решение да се разделят с такива хора. В края на краищата, талантите не растат по дърветата. Въпреки това най-правилният ход е да ги освободят и то веднага. Истината е, че няколко червиви ябълки реално могат да развалят ефективността на цялата организация. А в тези дни компаниите просто не могат да си позволят да поддържат неуправляеми кадри на ръководни позиции, защото колкото по-дълго чакат, за да ги отстранят, толкова повече щети те ще нанесат.

Ето и 7-те типа служители, от които трябва да се отървете по-бързо:

1. Служителите, които създават неприятности.

Има един тип хора, които са склонни да правят нарушения, които после се отразяват на всички във фирмата и на самите резултати на компанията. Тези служители създават повече проблеми, отколкото си струва, дори да създават паралелно с тях и доста постижения. Време е да ги „пуснете на свобода" да се развихрят на друго място.

2. Служителите, които дават свръхобещания (и не ги изпълняват).

Съществуват хора, които имат навика да правят грандиозни презентации, да дават големи обещани, които може би си мислят, че ще изпълнят (сигурно жадуват за това), но никога не им се получава. Те говорят празни приказки и вечно се надценяват. Не ви трябват служители с прекалено голямо его. Подобни хора често имат истински проблеми, заради които трябва да потърсят помощ при добър психиатър.

3. Служителите, които се държат лошо с клиентите ви.

Без значение дали имате малък, среден или голям бизнес, факт е, че клиентите се печелят трудно, а се губят много лесно. Единственото нещо в тази криза, което със сигурност не ви е нужно, е служител, който разгонва клиентите ви със своето арогантно и грубо поведение/отношение към тях.

4. Хората, които не си вършат работата.

Вие наемате и плащате заплата на служителите си, за да си вършат работата, нали? В началото вие трябва да им осигурите инструменти и обучение (ако се налага) за това как правилно да се справят със задълженията си. Тяхната задача след това е да работят. Ако те, или не могат, или не искат да го правят, тогава вероятно сте дали шанс на човек, който не е заслужавал. Освобождавайте се бързо от такива некадърни служители.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


26
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
23
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
да пишете такива помииа може ли да напишете статия с заглавие "последните желания на работодателите по време на соц. революция"п.с.аз разбирал 1ния % фашисти да защитават неуморно капитализъма, но всичките останали защитавайки го дето си мечтаят един ден да са част от тои топ 1% наричам *** и нещастници
22
2
 
3
 
! Отговори
Апостол преди 11 години
По-*** статия рядко сте пускали. Отговорните за доставянето й на българските читатели да умрат от сърце две седмици преди началото на август!
21
0
 
6
 
! Отговори
лицето преди 11 години
Като видите ШЕФФ, който се стреми да гледа "умно", прави се на велик, или се усмихва лицемерно много , бягайте преди да ви е назначил.Попаднали сте на ***.
20
0
 
8
 
! Отговори
Куропаткин преди 11 години
Как пък винаги такива статии се коментират само от талантливи, работливи гении? И винаги същите тези хорица са потъпквани и неразбрани от всички останали? Някакво съвпадение ще да е.Тези същите натегачи ги измислят интригите по офисите, ама винаги някой друг им е крив.
19
4
 
5
 
! Отговори
ттт преди 11 години
Е па точно тези дето не си вършат работата, никога не бих уволнил. Аз като видя, че някой започва да бачка много, да не си ползва почивката, да не ми плаче през ден за по-висока заплата, веднага го гоня.
18
0
 
4
 
! Отговори
тъпа статия преди 11 години
Много ***
17
2
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
В моята работа талантливите не се толерират, нито работливите. Толерират се завистливите, некадърниците и интригантите. Когато обаче са на зор - изведнъж си променят отношението, но то е два пъти годишно за отчетите. През останалото време способните са в немилост.
16
1
 
31
 
! Отговори
Ина преди 11 години
няма проблеми за това, у нас ги мачкат,тормозят докато се разболеят или напуснат. Вместо да работят и развиват фирмата-умните, кадърни,ама мързеливи ги скапват.А талантливите и работните още повече ги мачкат, тормозят и те само се разболяват.Ако са скромни шефа им умира от кеф като ги тормози до степен да се чувстват ***.Особено,че страната е малка и няма къде да ходят.
15
2
 
11
 
! Отговори
YaAli преди 11 години
По-добре сменете името на "Какви качества трябва да притежава един мениджър"
14
2
 
27
 
! Отговори
Vankata преди 11 години
Гениалните и талантливите, никой не ги обича, особено когато попаднат сред Посредствените!!!:)Посредствените се заобграждат от посредствени и е мелодраматично, когато някой трябва да свърши работата на Посредствените, но се явява извън техния капацитет и на практика не подлежи на контрол, защото всички врати са отворени за него - Аз бих използвал гоненията срещу талантливите и гениалните, като индикатор за предстоящ фалит на фирма, особено когато са си на професионалното място, с любов в очите!
13
3
 
74
 
! Отговори
Боб преди 11 години
Авторката на статията трябва да бъде уволнена веднага.
12
2
 
63
 
! Отговори
Os преди 11 години
Във фирмите, в които съм работил личностите, които притежават изброените качества стават началници и се толерират.
11
2
 
43
 
! Отговори
Гоуем начауник преди 11 години
Ехааа, добрече е таз статия, че да знам как да си ръководим фирмата. Малиии, страхотен гайд е туй уа. Т;ва като го прочете някой мениджър и вднага ще стане топмениджър.
10
5
 
22
 
! Отговори
Тъпотии преди 11 години
Това, което е написано в т. 1 са най-големите глупости в областта на управлението на човешките ресурси.
9
1
 
16
 
! Отговори
7 преди 11 години
a za ibrik4iite zashto nishto ne kazvate? moje bi zashtoto sa nai - jelani ot rabotodatelite!
8
2
 
75
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Най-вече уволнете тези, които са по кадърни и по-компетентни от вас, особено, ако сте куха връзкарка, назначена с протекции, или за оказване на нерагламентирани услуги, особено орални. За по-сигурно ги наклевете, или завъртете интрига, така че да стоварите последиците от собствената ви некадърност върху амбициозните си конкуренти. След това наблегнете на оралните услуги, за да се задържите на работа поне още няколко месеца, докато накрая така съсипете работата, че ще трябва да закрият фирмата.
7
1
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Нещо си противоречите в тази статия. Хем талантлив... хем некадърен
6
2
 
19
 
! Отговори
+-+-+-+- преди 11 години
За какви печени служители пишете, като само за мърлячи се говори?
5
1
 
26
 
! Отговори
Темерут преди 11 години
М/у другото сте описали не служители, а направо брачни партньори, които да отбягвате :)))))))))
4
1
 
47
 
! Отговори
Темерут преди 11 години
Брей, че големи експерти по трудова дисциплина станахте от днес.бг... направо сте панацея, както за работодателите, така и за служителите, хвала ви!