IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Просто Генади!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

261
джина
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Аз сьм потьрпевша от viv.Нямат никакьв рет в фирмата.Имах кабелна повреда на телефона 6 месеца.През това време получавах фактури на измислени разговори.Реших да се откаж .Така ме овьтриха с пари.А колко време и оплаквания трябваше да пиша и още сагата не е свьршила.НЯМА кьде да отидеш и на место да решиш проблема.Говориш на 123 като *** и ако искат те мотаят с часове за едно изречение.ПОВЕЧЕ не изкам да чувам за този оператор .НАГЛЕЦИ продадоха ми услуга интернет при условие че не могат
отговор Сигнализирай
260
До Жена
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Спът подути някой от тяхЕдин път съм бил свидетел на такава сметка с една жена от гарата до една епилиптична клиника-60 и няколко кинта сметкаМного бой го бихме,и телефона му счупихме че искаше да се обажда на "колегите"
отговор Сигнализирай
259
Nikolay
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
При VIV за да има някаква реакция,трябва да се подходи с огромно търпение и твърда ръка,т.е. да се правят скандали независимо колко време ще отнеме.Това е заключението до което стигнах,след няколкомесечни оплаквания, кавги и т.н.т. За да се обърне внимание на проблемите,свързани с доставените услуги от тях,трябва да се вдига колкото се може повече шум.Просто явно политиката на фирмата е такава.Да изпилят нервите на хората докрай и те в безсилието си да се откажат да търсят правата си.
отговор Сигнализирай
258
LEI
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
Тука има страшно много неграмотни хора, които се занимават само с глупости, понеже си нямат явно друга работа. Гледат само да се заяждат с хора, които дори не познават и не са виждали. За мене тези хора са големи *** и незаслужават въобще вниманието на другите, но понеже ме ядосаха с тези глупави коментари, затова реших да им кажа: -"Абе ***, такива погледнете се вие какви сте и тогава говорете за хора, които не познавате и за неща, до които не сте се докоснали".
отговор Сигнализирай
257
Nikolai
преди 13 години
Харесвам 34 Не харесвам 4
В момента подадох жалба към КЗП. Обадили се на баба ми , честито промоция , сега ви пращаме детайлите. И въпреки че баба ми отказала - в писъмце - честито договор за 2 години АКО не се обадите на наш телефон да откажете в 7 дневен срок. Срока започва от разговора , писмото се праща 6 дена по късно. Значи ако не си провери баба пощенската кутия - договор без подпис. Че и законно. Само дето са пропуснали че според чл 61 - ТЕ трябва да докажат че е казала да , не ние :)
отговор Сигнализирай
256
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 10
В предходния коментар всъщност исках да кажа, че служителят не е виновен и че всеки един от нас е допускал поне веднъж в живота си грешка. Но представете си какви хора ще станем ако започнем да гледаме само лошите качества на другите. Нека първо погледнем себе си. От ваша редовна читателка.
отговор Сигнализирай
255
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 11
Аз лично не смятам, че в конкретният случай НЕ Е виновен служителят Генади. Той нито е приел молбата за закриването на конкретната услуга нито е приел молбата интернетът да премине към бизнес план. Според мен той просто е спазвал утвърдена процедура, която е длъжен да следва. Колкото до хората, които смятат, че не може да се сключва договор по телефона нека да прочетат Раздел , чл. 48 - 61 от Закона за защита на правата на потребителите. А до създателя на тази статия - просто прояви търпение.
отговор Сигнализирай
254
и аз на вас
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Уааааууу.Друго си е да се обадиш на тези палячовци:хем некоя песен чуеш 20 пъти за около час, хем научиш какво означавало да ти 'ескалират' проблемаВъпросните *** имали принос и в лексиката!
отговор Сигнализирай
253
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 32 Не харесвам 4
И трите мобилни оператора са от "една крорйка". Само заглавията им различни - МЕНТЕЛ, ГРАБУЛ И СВИВАКОМ.
отговор Сигнализирай
252
faiona
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Ескалиране на проблема означава отнасянето му до по-висшестоящ от теб, или по-горо ниво на съпорт, т.е. някой по-квалифициран да отговори.
отговор Сигнализирай
Новини