IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Просто Генади!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

241
Жена
преди 13 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Всъщност на леля ми нито в новия договор беше написана новата месечна такса от 24лв, нито е била информилана от служителя, за това че и се увеличава. На мен ми бе отговорено, че имало информация в сайта - да погледнела там. Това си е жива измама - да заблуждаваш 90 годишен човек, който поне от 30 години е клиент на компанията ти... Същите мошеници са като таксиджийте, дето чакат болни хора пред болниците и ги возят за 5лв на километър. Как спят после тези хора?
отговор Сигнализирай
240
До 241
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
служител, Това, че ТИ не си виждал, *** френд, не значи нищо ! Аз пък съм виждал собствената си фактура НАДПИСАНА !!! Виждал съм и как ми местихте номерата на 1 километър в София над 3 месеца. Много сте накадърни, затова поне си трай !!! БТК (Виваком) = бездарие + наглост + мошеничество !Виж какво е писала 249 ! Това беше върха на наглостта ви !
отговор Сигнализирай
239
До служител
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Още едно питане. След като ми позвъни оператор и ме попита дали ще удължа договора ,като ме предупреди ,че разговора се записва и аз му казах кратко , учтиво и ясно ,че НЕ искам удължаване и моля да ми каже офис където най- после ще спрат да ме препращат ,то тя(беше жена) смутолеви нещо и затвори. Само дето имам телефот на който виждам насрещните номера и записвам разговорите! Ако сега след 14дни не ме откачат ще се съдим и ще кача в нета всички подробности!
отговор Сигнализирай
238
Жена
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Бих искала да споделя какво се случи с леля ми - жена на 90 години. Обадиха и се от Виваком, че като лоялен клиент в офиса им я очаква подарък. При пристигането и там и се предлага договор с такса 25лв на месец, при условие, че до момента е плащала 14лв месечно, а пенсията и е по.малка от 200лв. Въпреки, че плащане не е било извършено и подадохме молба за анулиране на договора в едномесечен срок не получихме отговор. Мошеници!!! Жената си плати по навик, вместо да изчака отговора и така...
отговор Сигнализирай
237
До служител
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
А не смятате ли , че това е ваша грешка ?? Имам предвед непознаването на процедурите от клиентите. Как поръчан интернет преди доста време по сайта и подписан договор (който беше хвърчащо листче ,без клаузи) към БТК ,сега ме обвързва с Виваком??? С тях не съм подписвала нищо ! По кой закон си позволявате да ми удължавате договора без мое съгласие??? Няма и откачане ,само лъжи и препращане от офис на офис. Не съм се карала с никой и съм била повече от учтива!
отговор Сигнализирай
236
sas
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
А за циркаджилъците на М-тел да не говорим. Висша форма цирково изкуство. Мислено уважавам майките на всички, работещи в М-тел.
отговор Сигнализирай
235
momchileee.blogspot/
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
системно очакване
отговор Сигнализирай
234
123
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Абе младежо Вие роботите със заучени фрази като не можете да отговорите препращате към оператор какви СКАНДАЛИ какви пет лева.
отговор Сигнализирай
233
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
в никакъв случай не минавай към Близоо, те са още по-далече от предлагането на нормална услуга. С тях свързването при проблем е невъзможно. Ако никой не ти вдигне се включва телефонен секретар, който никой не го преслушва. Пуснах мейл в сряда и днес(една седмица по-късно) получих отговор. Интернет перманентно нямам, а според тяхната политика проблем може да се отстранява до 72часа
отговор Сигнализирай
232
служител
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 29
Разбираемо е всеки да има мнение, но трябва да бъде обосновано. До сега в моята практика не съм виждал "надписана" ф-ра, има грешки който се компенсират след установяването им. Проблема с отношението на персонала идва от факта, че 80% от клиентите са настроени на скандал защото не са запознати с процедурите. Не мисля че е нормално да ни псувате и заплашвате в разговорите и съответно да очаквате отношение.
отговор Сигнализирай
Новини