IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Просто Генади!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

231
служител
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 26
След като смятате, че договорите са стандартни и не Ви допадат условията, има предплатени услуги. Относно КАРТЕЛНИТЕ споразумения не съм компетентен. Аз съм просто оператор и всеки ден се сблъсквам с ВАШИТЕ проблеми които в 99% от случаите просто са от непознаване на договорните отношения които сте сключили. Не мисля, че някой е заставен с пистолет да подписва договор с който и да било оператор.
отговор Сигнализирай
230
до 237
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Приятелю, знаеш ли в мътната вода ,колко риба се ...лови?
отговор Сигнализирай
229
до 235
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
оплакването ми е от /не се чете /,обратното на ...далече ?
отговор Сигнализирай
228
и аз на вас
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Служител,'по-договора' кога трябва да издавате фактури и какво трябва да е подробното описание на потреблението?!Само следния пример:Във фактурата пише 2945.36 лв общо и отстъпки (?!) 2861, 00лв?!Това безумие е в сайта на М тел!Да не говорим, че чак третия *** ми даде обяснение, какво точно означават тези цифри и да не споменавам, че аз съм подписал договор за моб. интернет с фиксирана цена ~25лв на месец с някакво потребление Х, а не за некви отстъпки или таксуване на битове?!
отговор Сигнализирай
227
до 232
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Братле,във всичките ви така наречени "ДОГОВОРИ",които са написани само за задължения на потребителя и всичко друго ,но не и отговорност на операторите ,за какво да говорим?В договорите ВИ ,не е опоменато ,когатоима прекъсване от "ваша "страна ,за какъв период от време ,трябва да бъде отстранен проблема ,и другото ,...Няма никакви санкции , за продължително прекъсване /по ваша вина /,или некачествена услуга ! ЕЕЕЕЕ ,какво повече ?В петък /на 08 .04.11/имах заявка ,техниците дойдоха днес 13.04 .?
отговор Сигнализирай
226
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Alele! Vse edno cheta moiata istoria, samo smenete Viv s Blizoo i Genadi s kak mu beshe imeto na momcheto ot call tsentara. Shto hodene po makite beshe dokato mi opraviat kabelnata, shto telefoni prozvaniah... i oshte ne sam svarshila, sega chakam da doidat da mi instalirat Internet i telefon, zashtoto az vmesto na drug plan preminah ot prosto kabelna kam 3-nata im usluga. Pitam se, dali ne napravih greshka?
отговор Сигнализирай
225
до 232
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
СлужителЮ! Договорите на всички оператори са стандартни. Няма какво да им чета, ясно е, че в тях има уловка. Въпросът е, че нямаме избор. Като откажа да подпиша договора, трябва да остана без телефон. Ако имаше вариант при прочитане да преговаряме за условията, тогава да ми приказваш да чета. Не ни давате алтернатива, защото сте монополисти и защото отдавна има картелно споразумение, което спазвате. Проблемът не е при потребителите, а в държавата, която отказва да се намеси. Но рано или късно и този ден ще дойде. Още помня, как сим карта струваше 150 лв., когато операторът бе само един. Добре, натрупахте първоначалния капитал, а сега явно още ви е необходимо в кризата. Само, че вече будалите са малко и този път може и да не ви се размине.
отговор Сигнализирай
224
дааа,
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
В стремежа си за повече пари и клиенти ,операторите се принизяват до ....*** гания ,но те не се усещат ,че това е БУМЕРАНГ!
отговор Сигнализирай
223
служител
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 27
Искам да кажа на всички които се оплакват, да хванат да си прочетат договорите и да говорят тогава. Ако всеки внимателно прочете целия договор не мисля, че ще има нужда да звъни и да се оплаква където и да било. Интересно ми е като подписвате договори за мобилни оператори как нямате време да ги прочетете, ако си продавате апартамента пак ли няма да има време. Просто сте свикнали да си лоаете за глупости и да се чудите какво да говорите.
отговор Сигнализирай
222
Куфара
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Е са им чета на сайта. Бизнесклиентите на Виваком вече могат да ползват евтини услуги през сателит. Вие тука за некви сметки ми говорите.
отговор Сигнализирай
Новини