IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Електромобилите – отговор на скъпите горива


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

112
ицо
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Както и да е всеки сам си знае,аз лично ми допадат новите дизелови мотори карам втори автомобил чисто нов с дизелов мотор и съм доволен,но всеки сам преценя,просто исках да кажа че за момента не ми изглежда рентабилно впредвид цените на тези возила(нормалните по габарити)
отговор Сигнализирай
111
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
128За почивка - друга кола. Ако си семеен с две деца (примерно), би трябвало да знаеш що багаж се товари за едните 10 дена - миниван или комби.Да ходиш обаче с такава кола на работа си е чиста набутвация.
отговор Сигнализирай
110
ицо
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Колега в някаква страшна грешка си за дизела и 100 к.с. и средна скорост 100 и разход 8,ама в огромна грешка си!
отговор Сигнализирай
109
ФАКТ
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Тва с батериите е вятър работа. В електродвигателите се използват цветни метали, в батериите - редки метали, затова ентусиастите никога няма да успеят.
отговор Сигнализирай
108
ицо
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Спор няма да се предвижиш ти сам до работа,ами за почивка за пътуване където и да било друга ли ще купуваш,те тогава вече ще стане Певица с музика....
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
100 к.с. са равни на около 74 kWМного приблизително(!!) при 1 час работа с пълна мощност и скорост 100км/ч означава, че ще бъдат потребени 74 kWh ел енрегия по 20 стотинки на киловат/час прави около 14лв/100 кмДизелова кола, която е мощна около 100 к.с. има разход около 8л/100 км по 2,5 лв прави около 20 лв/100км.Освен това електрическия двигател няма да работи на пълна мощност при 100 км/ч и следователно ще потреби по-малко енергия.При сег. цени виждам съотношение 1 към 2.
отговор Сигнализирай
106
овчи
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
леле ама сме си ШАШАВИ много,защо е спора кое е по-евтино при положение ,че 80% от енергоизточниците,които ползваме са внос да не говориме за технологиите!Ако само в големите градове хората си свалят задниците от колите в ежедневието(възможно е 1/2 година)и се качат на колелета ще се види по-добре кое е най-евтино.С толко икономисани пари за енергоносители много неща биха се развили без нужда от инвеститори и заеми.
отговор Сигнализирай
105
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
124За да отида до работа, да - викам му автомобил за ходене до работа :)По малък и лесен за паркиране. Не ми трябва танк за да отида до работното си място и да се върна.Да не говорим, че поне 50% от колите в момента в София (например) са с един човек вътре - шофьора.
отговор Сигнализирай
104
ицо
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Renault Twizy. ,ти на това автомобил ли му викаш.....
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
SCiB се зарежда за половината от нужното време за заряд на типичната литиево-йонна батерия. Една SCiB 20Ah клетка, натоварена с 80Ah ток ще достигне 80% от капацитета си за 15 минути и 95% за само още 3 минути. SCiB генерира малко топлина, дори и по време на бързо презареждане, което спестява енергия за охлаждане на модул батерията. Освен това, SCiB има цикъл заряд-разряд около 4000 пъти, което е над 2.5 пъти повече от останалите литиево-йонни батерии.
отговор Сигнализирай
Новини