IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ гони Кремиковци по пътя на разрухата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

76
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
20 години последователна стратегия за съсипване и разкостване на БДЖ. От конкурентни превозвачески фирми и "инвеститори". Българските ДЪРЖАВНИ Железници не случайно се наричат така - за да не си помисля някой да ги прави частни и да изнудва държавата.
отговор Сигнализирай
75
до 93
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
че то точно така е структурирано бдж-то :)
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Разделяне на дейности - инфраструктура, товарни превози, пътнически превози. Продажба на ненужни активи - сгради и т.н. Приватизация. Това е оздравителната програма за БДЖ, за да спре да изцежда държавата.
отговор Сигнализирай
73
TPE3BEH
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Бре! В червеният сайт днес.беге човек да прочете трезво написана и обективна статия...Чета и не вярвам на ушите си...;)
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
71
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
Вече се убедихме, или по-скоро ни убедиха, че от БДЖ нищо не става и най-разумното е да се заличи! После пак да се направи...или нещо такова. И няма нищо вярно в в твърдението че е най-евтин транспорт. Най-евтин е на фона на на огромните си необслужвани задължения, гонещи един милиард. Пълна илюзия е че държавата може да се справи с този дълг, особено в този случай - като не получи нищо в замяна. Време е някой да дръпне шалтера.
отговор Сигнализирай
70
Анис
преди 12 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
В Швейцария например влаковетв са най-уважавания транспорт- екологични, точни, поддържани. Тука великите държавници ги съсипват, а правят магистрали - ми ние вече не можем да си позволим бензин за магистален транспорт,*** вселенски такива.
отговор Сигнализирай
69
Едно ЕГН :(
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
.... Убеден съм че ако имаме професионалисти и наистина умни и кадърни икономисти и политици... ръководни кадри... биха могли да превърнат БДЖ в печеливша институция за няколко години!!! Но няма такива Дами и Господа.... Има главно КРАДЦИ НА ЕДРО и ДОЛНИ ЛИЦЕМЕРИ,които правят това което им е най лесно защото нямат много мозък за друго... а именно ЗДРАВО ЛАПАНЕ И КРАДЕНЕ и накрая ТОТАЛНА РАЗПРОДАЖБА!!! Същата работа става и в ОЦК-Кърджали... и къде ли не из тази мутренска държава!!!!! Трагедия!:(
отговор Сигнализирай
68
Стефанова
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Как може държавата да допусне да се съсипе най-екологичния, сигурен и социялен транспорт.Умишлено има дублиращи автобусни линии на железниците, за да ги съсипят!
отговор Сигнализирай
67
АЙДЕ , МАНГУСТИТЕ...
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
...ХА,ХА,ХААААААААААА.---КРАЙ НА БЕЗРАБОТИЦАТА!!!!!!!!!!ПАК ЩЕ ИМА ЖЕЛЕЗО ЗА СКРАП В ИЗОБИЛИЕ....!!!!!!ОСИГУРЕНО ОТ КНСБ И ПОДКРЕПА!!!С ТЕХНИТЕ ЦЕННИ СЪВЕТИ , СИ ОТИДЕ И "КРЕМИКОВЦИ"----СЕГА Е РЕД НА БДЖ!!НИЕ *** ОТ МААЛАТА ....МНОГО ОБИЧАММЕ СИНДИКАТИТЕ---ТЕ МИСЛЯТ ЗА НАС!!!
отговор Сигнализирай
Новини