IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ гони Кремиковци по пътя на разрухата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
Sony
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Na men mi miaza ,che tazi statia e pisana ot GERBERSKI DUPEDAVEC .Veche vijdame chastnicite kolko sa dobri i v transporta i v uslugite i kade li ne . To tova ostava TIKVATA da spre i BDJ i togava she usetat debelia mnogo po-rano otkolkoto go ochakvat i ne samo toi a sashto taka mangala narechen Kostov SERGEI ,DOGI i vsichki ostanali tam smotaniaci v parlamenta.
отговор Сигнализирай
55
Автореее!
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Автореее, ако замениш всички думи на статията с думата "комунизъм" може и бонус да получиш!
отговор Сигнализирай
54
АНОНИМЕН
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Ако напишем история на тоталната разруха и грабеж през изминалите 23гот всички партии и политици ще направим цяла ЕНЦИКЛОПЕДИЯ.
отговор Сигнализирай
53
chicago
преди 12 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
До Знаеш ли приятелю,че този болшевишки *** ББ нареди на предишния министър на траспорта да се отклонят 250 милиона евро европеиски пари за железопътна инфраструктура,към метрото с мотива:ЖИ нямат проектна готовност.Знаеш ли,че БДЖ в началото на 1990 г имаше персонал от 94 човека,сега двете компании БДЖ и ЖИ са около 24 хиляди именно заради преструктурирането.Над 300 милиона са ипотекирани сгради,локомотиви и вагони за мотрисите на Ники Василев.
отговор Сигнализирай
52
???
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
А какво стана с хилядата изчезнали вагона на БДЖ, намериха ли ги??????
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Никоя нормална фирма не би издържала толкова години на такова поголовно крадене, ако ще държавата цял живот да налива пари от моите и вашите данъци.Нафта, билети, тоалетна хартия, цели вагони, части желязо всичко се изнася от БДЖ умишлено и организирано, е как да е печеливша фирма...
отговор Сигнализирай
50
www
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Ако имах достатъчно власт бих накарал всички, които защитават статуквото в БДЖ и са на принципа "искаме реформи но не тези", да се качат на влак и се повозят, като задължително минат през тоалетните на вагоните. Също така бих ги заставил след като слезнат от влака да не могат да се изкъпят поне 3 часа.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Тук се коментират пътническите превози,които са около 20% от приходите на железниците.Товарите са голямата хапка.През този крадлив преход БДЖ винаги е било участник в мръсните игри на управлението.Разграден двор без никакви стремежи за осъвременяване.Напротив ,кражбите са огромни,забогатяването на шепа хора огромно.БДЖ не съществува.То е в клинична смърт,поддържано изкуствено,бог знае защо.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Цялостния подход на ръководството за стабилизиране на компанията беше погрешен........За тях през последните години т.н. стабилизация се състоеше в съкращаване на разходите без да вложат капка мисъл в насока увеличение на приходите и резултата е налице.Ама така в страна в която премиер е пожарникар, вътрешен министър физкултурник, а финансов министър топ неудачник на световната банка
отговор Сигнализирай
47
www
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Отдавна не съм ползвал БДЖ но преди 15-ина години три пъти пътувах до Добрич. 1-ва класа. 2 пъти пътувах САМ ВАГОН и един път с още 3-4 човека. Аз бях с билет а те бяха служители на БДЖ :) отиващи на изпит някакъв си в София. Коя фирма може да издържи на това нещо. Пълно безумие е БДЖ.
отговор Сигнализирай
Новини