IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БГ експерт: Командирът на полета решава как да постъпи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
кака
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Абе хора, не ви ли е срам ? До кога ще си стоим на нивото на Алековия образ на българина? Това е една огромна трагедия- лична, за семействата на загиналите, после политическа. Колкото и неверятно да звучи , трагедия е и за руснаците- да не мислите че хорат умират на тяхна територия да падат самолети с подобни делегации на борда. Можеше да се случи и в България, и в САЩ и в Таджикистан. Смешното обаче е как хора без нужния ценз се произнасят за състоянието на дадено летище, за компетенцията на
отговор Сигнализирай
35
дърво
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ми не е обрасъл подходът. Самолетът се е отклонил встрани и в последния момент се е опитвал да се върне на нужната позиция, което се вижда от факта, че е бил силно наклонен, както твърдят очевидци.
отговор Сигнализирай
34
Съболезнования!
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Трагедията е голяма и за Полша, и за Русия. Защото след 70 години най-после се стигна до признаване на истината за разстрела на полските офицери в Катин. С тържественото почитане на паметта им трябваше да се затвори тази трагична страница в историята и взаимоотношенията на двата народа. За няколко секунди Полша загуби голяма част от политическото ръководство на страната, на много деятели от "Солидарност", сред които е и историческата личност от това движение - Анна Валентинович. Поклон!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Каквато и да е причината, много е жестоко! При големи самолетни катастрофи почти винаги факторите, довели до тях, са няколко, в трагично съчетание.Трудно е за вярване, че военно летище не е оборудвано с инструментална система за кацане, че командирът, който вече бил летял до него, не е знаел за високите дървета близо до подхода, че след няколко опита за кацане не е решил да лети до Минск, както са го насочили. Съболезнования на целия полски народ! И най-вече на близките на загиналите!
отговор Сигнализирай
32
Drug
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Ako pilotyt vozeshe men ili vas - edva li shteshe da ni pita. Kato se ima predvid kogo e vozil, edva li e reshil da kaca na svoia glava. Ta tuk nito Putin, nito KGB sa prichem, kolkot i niakoi da se opitvat da prokarvat tynki vnusheniia.
отговор Сигнализирай
31
dimirest
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Това,че командира взема решение за кацане не сваля отговорността от ръководител-кацане и кула.И как така подхода към летището е обрасъл с дървета/невероятно/.А дали метеото е било вярно?Кофти и някой много ще си изпати-като гледам как Путин не се церемони!!!
отговор Сигнализирай
30
dimirest
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Не знам дали ще ви е интерсно това, което ще кажа за този трагичен инцидент и дали коментара ми ще е професионален.работил съм на няколко български военни летища като ръководител-кацане.всяко летище си има установен минимум,всеки самолет също си има такъв,и накрая всеки пилот в зависимост от подготовката си има свой минимум.Под минимум се разбира долната граница на облаците и видимостта.Така,че когато е взето решение за кацане тези минимуми са били взети впредвид/замислете се/.
отговор Сигнализирай
29
Исла
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Dziekujemy. Sledzimy z minuty na minute wiadomosci, ale stale nie mozemy w to uwierzyc. Blagodarq.
отговор Сигнализирай
28
Захари Павлевски
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
А още по-голяма идиотщина е било да се гаси с креда, ако това изобщо е вярно.А не е ли било идиотщина да се пуска стар и необлетян самолет през 1971, когато загиват български артисти и в т.ч. и Паша Христова?Кога истината ще излезе на бял свят?Беше ми странно и това - че в 1978 в български пътнически самолет не е имало седалки. Ами какво е имало тогава?Миндери? Как са открити "само кости"? Какви са тия глупости?
отговор Сигнализирай
27
Захари Павлевски
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Трудно е да се повярва с кой акъл ще се правят опити за кацане в условия на силна мъгла.Но нека не човъркаме раните на хората. А че през 1984 година е имало идиотщина, имало е. Но сега не е 1984 и самолетът е бил със сигурност по-добре оборудван отколкото през 80-те.Станалото при Кривина е предизвикано от *** шуро-баджанак,от партийно протеже и т.н., а не от професионалист.
отговор Сигнализирай
Новини