IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БГ експерт: Командирът на полета решава как да постъпи


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

26

преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Toва е доукрасен разказ, вероятно отпечатан в някой от вестниците за ***, например в-к Труд. "Сляпото кацане" е журналистическа измислица. Истинският термин е "Инструментален заход"
отговор Сигнализирай
25
Захари Павлевски
преди 14 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Поднасям своите съболезнования на полските граждани. Не мисля, че руснаците могат да са виновни с каквото и да било в този случай. Щом е имало три неуспешни захода за кацане, тук според мен става дума за престъпна самонадеяност. Не искам да съдя когото и да било, особено, когато вече думата е на Господа. Но - мир на душите на загиналите. Исла, съжалявям за трагедията на твоя народ. Искрено съжалявам.
отговор Сигнализирай
24
печален
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Ако беше саамолет с някое наше правителство,днес нямаше да сме на тоя хал...
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
до26 и аз съм го чувал това което пишеш,но там има и нещо друго.просто имали някакви кофти взаимоотношения преди това.настанала е кавга и ......
отговор Сигнализирай
22
Жо
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
ЦИТИРАМ КОМЕНТАР за катастрофата в Кривина: "В кабината влиза проверител от Държавната въздухоплавателна инспекция (ДВИ). Той нарежда на втория пилот да напусне и заема мястото му. В 19,30 ч. в пилотската кабина се провежда следният разговор: "Командире, заповядвам ви да изпълните сляпо кацане, само по уреди", нарежда чиновникът от ДВИ. "При тази буря, дъжд и грамотевици?", шокиран е командирът..." ТОВА Е РАЗГОВОР МЕЖДУ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ.
отговор Сигнализирай
21

преди 14 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
В авиацията няма термин "Сляпо кацане"! Сегашната категория на Летище София няма нищо общо с тази през 1984-а, а тогавашният Ту134 е много далеч от оборудването с което разполагат повечето самолети днес. Каца се сигурно и при намалена видимост, може да се каца и без визуален контакт с пистата, напълно сигурно, но при съответното оборудване и сертификати за летище, екипаж и машина!
отговор Сигнализирай
20
Исла
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Аз съм Полка, от Кракув, днес мога да кажа само едно - никой не вярва в това, каквото се случих. Всеки от нас е в силен шок и никой не разбира, ако някой може да допусна до такава грешка за да приземява самолет в мъглата с Полска дипломация. Това е невероятна трагедия за цялата Полска държава.
отговор Сигнализирай
19
90
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 17
Еййй..ногу *** тук бре.
отговор Сигнализирай
18
скърбящ
преди 14 години
Харесвам 48 Не харесвам 6
Ако и сега намерите вина в руснаците, че не са разкарали мъглата и са виновни,всички сте *** и не пишете .
отговор Сигнализирай
17
ТУТУ 1
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 22
Немога да повярвам че в Смоленск да знаят че ще имат такава делегация и да не пуснат няколко часа преди това да работят хеликоптери за да раздухат мъглата каквато е обичаината практика в такива случаи значи е трябвало да летят до запазно летище . Уви ще се чакат доста интресни събития около този случай
отговор Сигнализирай
Новини