IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приземиха успешно Ту-154 в тайгата сред блата


Обратно в новината

Коментари Коментари

56
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Успешно кацане: Пилотът не може да излезе сам от кабината, но е жив.Добро кацане: Пилотът излиза сам от кабината и е пчти без нараняванияОтлично кацане: Пилотът е жив и здрав, самолетът може да лети отново
отговор Сигнализирай
55
Иванов
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Голяма част от коментаторите най-вероятно са виждали Ту-154 само на стоянката на летището.Това е един сигурен и лесен за експлоатация самолет. А с възможностите на руските пилоти съм запознат лично.Просто са много добри.
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Имаше един въпрос на който никой не отговори:Как с неработещи помпи, сиреч без приток на гориво се правят три опита за кацане ?....смееехДа сте чували за залязващи звезди дето им падат презрамките, хващат ги да крадат от магазини или им правят *** в леки коли
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Радио кулата вика пилота на самолета! Радио кулата вика пилота на самолета! Непрекъснато ви викаме, но нямаме отговор! Ако ме чувате, разклатете крилете! Ако ме чувате, разклатете крилете! - Пилотът на самолета вика радио кулата! Пилотът на самолета вика радио кулата! Приземих се преди два часа. Ако ме чувате, разклатете кулата!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
normalno, pri skorosta s koqto leti da harchi dosta. google-ni max speed na 2ta
отговор Сигнализирай
51
коко
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 12
Пак руски героизъм...Интересно защо героизма и присъщ на изостаналите в развитието си нации?Защо през втората светова война имаше масов героизъм по принуда от стоящите зад войските с картечници части на НКВД и 25 милиона загинали?От много мозък?Вижте загубите на САЩ ,Германия и Англия и ще разберете още тогава кой каква техника еможел да създаде .Голяма трагедия-велик народ,управляван от ***.
отговор Сигнализирай
50
куцото
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 11
Веднъж съм летял с такъв ковчег и докато летяхме му вибрираха даже нитовете по тавана...не се учудвам че са забранени в ЕС. Боинг и Еърбъс са на светлинни години напред във всяко едно отношение- не че малките са особенно комфортни но поне са сигурни
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Ту-154-летящ самовар. Дължина,ширина,височина,фюелаж и т.н. не са интересни. Интересно е,колко гориво харчи. 12 кг. на един километър пробег по пистата и 13 кг. на километър полет,при 35000 ярда таван. За сравнение,един Джамбо 747-800,който побира 600 пасажери в икономична класа или 460 в три класи(4 пъти повече от таралясника) има разход от; 15.3кг.на км.
отговор Сигнализирай
48
1234
преди 14 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
БРАВО НА ЕКИПАЖА! Това са толкова спасени човешки живота.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Usloviqta v koito letqt zapadnite prevozvachi i ruskite vytreshni sa syvsem razlichni. Kato prizemite A330 na paveta togava gi sravnqvaite. Ne zashtitavam ruskite samoleti - ne bih letql s podoben, no neka bydem obektivni.
отговор Сигнализирай
Новини