IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приземиха успешно Ту-154 в тайгата сред блата


Обратно в новината

Коментари Коментари

86
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Има и нещо друго - В СССР доста често в заводите правят по някоя магария - имаше едно интервю с един конструктор които разказваше как още като ученик работел в завод за рекативни двигатели - сглобявали копията на англиския РР - Нин.. Та имало проблем с форуснките и гоирвните камери - появявало се "факелно горене" и те трябвало да настроиват форусинките наново... обае устовили че ако ударят 1-2 пъти с чук по горивната камера - проблема се решавал - и така си спестявали труда....
отговор Сигнализирай
85
Maraba
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
до 90Въпрос на житейски опит-ако винаги очакваш нещо да те прецака,се застраховаш тройно.Доколкото си спомням руските авиоконструктори правят тройна подсигуровка на системите в самолетите,за разлика от американските и европейските.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Точно така! Когато нещо е "Сделано", а не "Made in" то обикновено не е особено красиво и има видими недостатъци(виждал съм напр. разминаване на панели по крилото на Су-25), но работи безотказно при всякакви условия - лети и мачка
отговор Сигнализирай
83
Maraba
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Това е така ,защото руската т3ехника ВИНАГИ се проектира с коефицент на дуракоустойчивост.
отговор Сигнализирай
82
Мариан
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 11
Ту 134 - летящ ковчег!
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Помпа-автомата котя дозира горивото се задвижва от амия двигател, ако са нямали ток, са отказали помпите които прехвърлят горивото от един резервоар във друг и подържат баланса на самолета. Двигателите засмукват гориво от един резервоар, а помпите прехвърлят от другите в него......
отговор Сигнализирай
80
--||--||--
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ако беше Боинг или Еърбъс едва ли щеше да мине без жертви :) Руската техника доказа здравината и надеждността си за пореден път
отговор Сигнализирай
79
хохохо
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
само не разбирам как е станало от трети опит при неработещи двигатели?!?
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
По принцип Ту-154 е с усилен колесник за да може да каца и на летища с неподържани писти - това е увеличло тарата на самолета с 1 тон още на чертожните дъски, но всяко зло за добро - ако беше някои аероплан от типа А 320 или Б737 - щеше да е на парчета в края на пистата - не че те са лоши самолети, но просто за правени за белия свят, не за Русия където " У авиации все бьiвает... раз в год и медевет летает"
отговор Сигнализирай
77
Андрешко
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Според руски сайтове, пистата е била дълга само 1,4 км. и самолетът я е "прехвърлил" със 180 метра в гората. Евала на пилотите!!!
отговор Сигнализирай
Новини