IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приземиха успешно Ту-154 в тайгата сред блата


Обратно в новината

Коментари Коментари

126
Оня
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това което казваш до някъде е вярно в случай на отказ от страна на хидравликата, но тогава нямаш и 'вертикален стабилизатор' (ръдър) понеже и той е хидравличен. Прочети по-внимателно - "в резултат са се изключили помпите, захранващи двигателите с гориво" - нямали са и двигатели, с които да управляват посоката на движение, но дори и да са имали - двигателите на Ту-154 са до опашката, не са на крилата и положението им не позволява много да бъдат използвани за управление.
отговор Сигнализирай
125
Катя
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Браво на пилота и екипажа.това се казва пилот
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
123
4444
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
не е важно какъв е самолета,а кой го пилотира.дори и най съвремения самолет в ръцете на неопитен пилот е жив ковчег
отговор Сигнализирай
122
4444
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
не е важно какъв е самолета,а кой го пилотира.дори и най съвремения самолет в ръцете на неопитен пилот е жив ковчег
отговор Сигнализирай
121
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
то да приземиш здрав ТУ си е цяло изпитание а камо ли повреден. разбирасе че другите 12 катастрофи са поради човешки фактор, нали ако беше технически трябваше да спрът всички самовети в употреба и мн ого хора щяха да изгубат много пари. просто е по удобно грешката да е човешка.
отговор Сигнализирай
120
Оzzy
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Няма задкрилки, но има работещ вертикален стабилизатор и двигатели. Регулираш тягата с двигателите, вдигаш или пускаш носа на машината. Приземяването е било визуално. Станало е от третият опит, при работещи двигатели. Ако нямаха двигатели щяха да се избият всички, особено на тази къса писта. Реверсът ги е спасил.
отговор Сигнализирай
119
Оня
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
На мен друго ми е интересно .. Не съм много добре запознат със системите на този самолет, но как успяваш да го приземиш 100-тонна машина с напълно отказали електрически системи .. хидравликата от къде се захванва в такъв случай?
отговор Сигнализирай
118
Оня
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Мда, и на мен ми направи впечатление, но на фона на всички останали 'факти' от статията, това ми избяга от вниманието. 'Факти' от рода на това, че за Ту-154 е необходима специално обработена и пригодена писта заради огромните му размери. Явно фактът, че почти всички големи руски самолети имат специално подсилени колесници, за да могат да се приземяват в неподдържани или тревни летища, е нещо, което няма никакво отношение към конкретния случай.
отговор Сигнализирай
117
me
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
понеже виждам компетентни изказвания, моля обяснете как без подаване на гориво е успял да направи три захода към пистата, защото пише че е успял от третия път да кацне?? от къде е имал гориво да заходи три пъти
отговор Сигнализирай
Новини