IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Компаниите губят от ел. автомобилите. Защо продължават?


Обратно в новината

Коментари Коментари

50
Богдан Евгениев
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
Защо никой не казва, че след 40 години вече няма да има нефт? Нямаме време за действие! Кога ще се развият всички технологии, необходими да заместят петрола? Самолети, кораби, автомобили? Асфалт, стоки за бита?Или се чака да свършат световните запаси и да стане невиждана криза, вероятно водеща до голяма война и края на човечеството в този му вид?
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
До К. К.Зависи от електричката. Теслите конкретно почват от пробег на 400 км. Ако се бръкнеш повече стигат до 500 и нещо. Разни там Волтове, Болтове и тн, се въртят около 300.Правиш си сметката.
отговор Сигнализирай
48
К. К.
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 2
Некой да каже колко е пробегът на електричката, ако я подкараш със 150-160 км/ч по магистралата? Може ли да мине 200 км?
отговор Сигнализирай
47
практика мислител
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
До Богдан Евгениевза да същестува зелена икономика е необходима кафява икономика
отговор Сигнализирай
46
Богдан Евгениев
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Хората със собствени къщи няма да имат никакъв проблем, в смисъл, че няма да зависят от корумпирани кметици и кметове - могат да си изкарат ел. контакти за зареждане, когато си искат. Хората в апартаменти на първи етаж на жилищни сгради също могат да си паркират под прозореца и да си зареждат.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 3
За да няма проблеми със зареждането, всеки автомобил трябва да има свое място за зареждане. Иначе ще настанат едни борби и боища. Прибираш се вечерта на паркинга батериите ти на ръба, а местата за зареждане заети. Едно зареждане трае около 4 часа. Значи спирам някъде, прибирам се и почвам да дебна кога ще се освободи мястото за зареждане. Щото колата на другия ден ще ми трябва. И когато/ако се освободи бягам докато не ме е изпреварил някой.Е не виждам кой ще е доволен от такъв сценарий.
отговор Сигнализирай
44
Богдан Евгениев
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Трябват зареждачки. Г-жа Ангела Меркел вече нареди изграждането на 1 милион зареждащи места в Германия за електромобили до 2030 г.Нашите кметове и кметици да не дремат, ами да се захващат за работа.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Да приемем, че електромобилите поевтинеят и станат масови. Аз не виждам физическа възможност за зареждане на тези автомобили. Колко зарядни станции трябва да има пред входа на един блок, при положение, че места за паркиране няма, а зареждането трае часове?
отговор Сигнализирай
42
Богдан Евгениев
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 2
ДВГ е стара и вредна технология, датираща от 18 век! От далечната 1794 г., когато Робърт Стрийт патентова двигател с вътрешно горене. ДВГ няма да бъде забранен по политически причини, а по научно-технически, изследователски и екологични причини. Политиците, дори напротив, те искат да се горят петрол и въглища и планетата да се разруши, така че да няма бъдеще за човечеството. Те искат хората да са примитивни роби, които единствено служат да безскрупулните им интереси да печатат повече нефтодолари
отговор Сигнализирай
41
Хм
преди 5 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
дори в началото да имат някакъв по-дълъг експлоатационен период това е само заради конкуренцията с ДВГ, обаче щом ДВГ бъде забранен "политически" , като замърсяващ веднага капацитетът на батериите ще започне да пада и дори ще стане задължително да си плащаш на изкупвателни компании да ти изкупят старите батерии, защото са много по опасни за околната среда от ДВГ.
отговор Сигнализирай
Новини