IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Компаниите губят от ел. автомобилите. Защо продължават?


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 3
До da-Имаш ли идея, че бензина е силно летлив и подлежащ на изгаряне материал ?Да? Тоест колите с ДВГ не са безопасни от към пожар. Ок, сега тегли чертата на това, че Тесла има над половин милион автомобила в движение, смъртните случаи при пожар са около 0.30%. Така, сега ако вземем резултатите от тестовете за безопасност Тесла модел 3 се нарежда на първите места в света. Това го казвам след около 5 минути търсене в интернет. Невежеството е наистина евтино, ако това са ти аргументите.
отговор Сигнализирай
29
da-
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
До Анонимен 29''Най-висок клас безопасност при удар''ако извадиш късмет да не се запали ли имаш предвид?
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 6
До Анонимен 26"И кое му е силното на теслата без батериите?"От къде да почнем. Експлозивно ускорение. Страхотно окачване. Най-висок клас безопасност при удар. Комфорт. Автопилот. Ама айде, нали трябва да се плюе всичко. Така че сигурно и архангел гавраил да слезне от рая все ще намериш и с него какво да се заядеш.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 3
До Бате ГойкоНе, не може. От друга страна, повечето хора също не могат да поддържат преходи от по 500-600 км. на ден. Най-малката батерия на тесла издържа 400 км. Ако искаш електро автомобил с по-голям обхват плащаш повече. Следващата категория батерия вдига обхвата до 520 км. Там се доближаваме до заветните ти 6 часа. След няколко години ще ги задмине, а дизелите ще са си същите. Това е една от последните останали критики.
отговор Сигнализирай
26
Богдан Евгениев
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 3
Истината е, че на петрола му остават около 40 години със сегашното потребление на ресурса. При горенето на нефтени продукти като бензин и дизел се изхвърлят огромно количество парникови газове, които водят до глобално затопляне, топене на ледниците и опасност такива места като Венеция и Лондон да потънат на морското дъно.Защо компаниите продължават да използват петрол, след като е ограничен ресурс с много малко оставащи световни резерви?Моята следваща кола ще бъде електричка или на водород.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 2
До Анонимен 21И кое му е силното на теслата без батериите?
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 36 Не харесвам 2
До мъдюС теслата не можеш и до половината на магистралата да стигнеш.А с другите електрички и до ихтиман трудно стигаш зимата.
отговор Сигнализирай
23
Бате Гойко
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 5
"да ми бучи тоя дизел 6 часа по магистралата"А Тесла-та може ли да изкара 6 часа на магистралата?
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
До Анонимен 20Това е ясно. Само дето май не вдяваш и ти, че тая мандра ще свърши до към края на века. Ще трябва да се търсят алтернативи.
отговор Сигнализирай
21
мъдю
преди 5 години
Харесвам 35 Не харесвам 8
ами тесла няма да се промени, ако излязт догодина батерии 1000 минимален пробег и зареждане за 4 минути, които не дават на късо и изгарят стопявайки колата. Батериите не определят пътното поведение и другите харектеристики на колата, про стьо. Къде ще ми сръвняваш ти дизел голф с тесла. Теслата е безшумна и ускорението е като на спортна кола. да ми бучи тоя дизел 6 часа по магистралата, а за малки коли да не говорим колко са шумни.
отговор Сигнализирай
Новини