IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Компаниите губят от ел. автомобилите. Защо продължават?


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
До Анонимен 19Четеш с подчертано неразбиране. Теслата е силен автомобил. Технологията за правене на батерии е назад. Значи като се подобри технологията, Теслата ще стане още по-добра. Са вдяваш ли, или пак нещо с главата ?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 1
Ще ти умре магарето. Ти сигурно и идея си нямаш колко видове продукти се правят от петрола. Като се почне от почти всички видове смазочни материали и се стигне до асфалта. Даже дето се казва и цитрусите се мажат с мазгочи на петролна основа за да не съхнат. Дори и ДВГ-тата да изчезнат, ще се намерят и други ниши за петрола.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 5
До мъдюТесла била много добре, ама батериите и много зле.***, ***...Хич не ти е добре главата, ама останалото бива.
отговор Сигнализирай
17
мъдю
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 2
пишат хора, които никога не са карали ел автомобил, още повече тесла. теслата е супер кола. Но батериите са много зле. Когато стане пробив с батериите и зареждането им, тогава ще има ел коли и не само. Не може да говорим за ел коли само за частни клиенти, индустрията трябво първо към това да премине, а не да ни бъркат в джоба.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
До Анонимен 15Да де, за технологиите съм съгласен. Ние, обаче говорим за инженерните предизвикателства. За да има електро автомобили не е достатъчно някой професор да извика : ЕВРИКАНеобходимо е после да се построят заводи, спомагателни производствени мощности и допълнителна инфраструктура. Това отнема време и особено много пари. Сегашните производители на ДВГ автомобили имат инвеститори. Тези инвеститори искат ръст на акциите си. Минаването към електро ще доведе до падане на тази цена.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 37 Не харесвам 2
До Анонимен 9Компанията ТЕСЛА е ОТВЪД ръба на фалита откакто съществува.Но още не е фалирала.Чудно, но ФАКТ.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 32 Не харесвам 1
До Анонимен 12Проблеми има - спор няма.Но представял ли си си само преди 10 години, че ще има толкова електрически коли?Аз не.Технологиите се развиват и усъвършенстват доста по-бързо отколкото очакваш.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 39 Не харесвам 2
До Анонимен 13Дядо ти, и той навремето така казваше за колите с ДВГ и си караше волската каруца.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 7
Аз кола на батерии бих купил само на детето си, като играчка. Компаниите да печелят от глупацците, които се хващат за всичко модерно.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 38 Не харесвам 0
Най-голям проблем са и си остават батериите. Другите системи са или идентични на ДВГ автомобилите, или са по-прости. Проблем са производствените капацитети. Залежите на литий са малко. За това се работи по алтернативни технологии. Разработват се батерии на кадмий, залага се на кондензатори, проверяват се възможностите за солидна батерия и тн. Проблем е, че от разработката до производствената линия са понякога десетилетия. Също така големите концерни не искат да инвестират десетки милиарди.
отговор Сигнализирай
Новини