IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Boeing 787 Dreamliner започна първия си редовен полет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

52
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
А Руснаците кога ще изкарат самолет камо ли читав.
отговор Сигнализирай
51
Pilot
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
A,njakoi tuka moze li da si predstavi,nedaisi Boze nastapi panika v machina s 300-500 pax?????Aide pomislete....mazalooooooooooooooZatova as si karam moite za po 100 pax maximum!!!Tacke off!!!
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
На Аерофлот остава да си харесат и купят.
отговор Сигнализирай
49
До 48
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Максималният капацитет на А380 е около 855 е една класа , а максималният брой седалки, вкарани до момента, т.е. от произведените самолети, е 538 на Air France !800-1200 ?!?!?!?!?! Не знаеш ! ОКНе искаш да знаеш- ОКЗащо обаче се правиш, че знаеш ?
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Що се отнася до удобствата на А380... Вие наистина ли вярвате че някой поръчва версиите с джакузи и ресторант? Доста наивно. Нима си мислите че големите компании ще пожертват между 200 и 400 места, което значи поне 80 000 долара по-малко на полет, само и само да се чустват добре пътниците? Погледнете какви версии се продават и ще ви стане ясно. Поръчват се вариантите с 800-1200 места, където пътниците са натъпкани на 16 реда като сардели и за джакузи и ресторант могат само да си мечтаят. Доста наивници бяха излъгани от рекламните клипчета на А380, където се виждат ресторанти, кина, атриуми и прочее чудесии на ергономията, но действителността е доста по-различна и прилича не толкова на дубайски хотел, колкото на китайска шивашка фабрика
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Много хора тук правилно отбелязват че A380 и 787dreamliner са представители на съвсем различни философии. Боинг проведоха много маркетингови изследвания и стигнаха до извода, който е ясен от доста години насам- В момента единственият аспект от въздушните превози, който се развива непрестанно, са вътрешните полети с компактни самолети в страни като Китай, Канада, САЩ, Австралия, Индия и т.н. Това става основно със самолети с между 60 и 100 места, които са свръхикономични и са на печалба дори и с 20-30 пътници, докато един мастодонт като A380 например е на загуба, ако не е пълен до дупка. Да не говорим че всички летища по света трябваше да си удължат пистите специално за A380. Тук говорим за стотици милиони разходи, което е доста далеч от представите ни за ефективност. И така, колко е ефективен A380, при условие че е на печалба само ако е пълен, може да каца на определени летища и на практика е доста неприспособим, ще кажете вие.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Тва да не ти е рейса до село, да ти спира да пикаш в храстите?
отговор Сигнализирай
45
До 42
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Ако знаеш, че разтъпкването ще ти струва още по 50-100 евро допълнително, няма да ти се разтъпква много. Мое ли си такъф ***?
отговор Сигнализирай
44
До 42
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Точно 15 часа лети А380 на емирейтс до Сидни и Оукланд, НО... има удобства много тези машини. Нещо което е предвидено за такива полети. Дори и джакузитата са просторни в тях.Ехх.. тук дали ще има такива машини скоро?
отговор Сигнализирай
43
....
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
A втората европейска държава ще е България ли, която ще закупи таз "Фтичка" прекрасна? Май кат гледам летището много пусто... Щом минаваме и на Ембрарери.. въможно е да се върнат и на Бойнг.
отговор Сигнализирай
Новини