IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Boeing 787 Dreamliner започна първия си редовен полет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Боже какво сляпо доверии има в корпорациите и инженерите! Ербус 380 уж също много беше тестван и още при първите няколко полета се появиха проблеми с двигателите!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
ce.berkeley.edu/~paulmont/241/Reports_04/Carbon_fiber_rep.pdfнеграмотните да четът. Аман от всичкоразбиращи.
отговор Сигнализирай
20
2
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
17, моля те не ме обиждай. Писах, че не съм физик, а какво съм чел от интервюто на инженера на Боинг! Сега потърсих в гугъл и наистина карбоновите нишки, не са изолатор, но тяхната проводимост е с 90% по ниска от тази на металите и явно това пречи да се образува добър фарадеев кафез!
отговор Сигнализирай
19
2
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
18, тока винаги търси най-краткият път и най- малкото съпротивление. При високоволтовите далекопроводи най-краткият път (най-малкото съпротивление) е по жицата, а не през човека, въздуха и до земята.При една мълния всякакви проводими части в самолета са по добър проводник от въздуха!
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До 14Да, очевидно не си физик, не си и спечиалист по материалознание. Но да допуснем, че е вярно твърдението ти, че карбоновите нишки не са проводник. Ами добре, сещаш ли се, че високоволтовите далекопроводи се ремонтират под напрежение, защо хората не умират като се разхождат по жицАТА ? :)
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
14 карбона е проводник бе ***.Ако не вярваш виж какво пише на карбоновите ти въдици.
отговор Сигнализирай
16
dsad
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
А така!Сега пуснете и новина, че е кацнал....после пък, че са го разтоварили..... 3 новини за тоя полет...хора без работа!!!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Аз също четох за уволнения инженер за когото пише 2 и не случайно се забавиха с 3 години. Всяка нова технология има своите рискове докато не се тества достатъчно дълго, но това е цената на прогреса! Ако винаги само страхът ни водеше можеше още да се движим с конски каруци!
отговор Сигнализирай
14
2
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
5, не съм физик, но до колкото знам карбоновите нишки са изолатор от точно това прави проблема! При проводниците като алуминия се образува фарадеев кафез, което не позволява на тока от мълнията да повреди уредите на самолета. При обвивка изолатор не се образува фарадеев кафез и при достатъчно силен ток, ако изолатора не е достатъчно дебел и силен тока може да го пробие.
отговор Сигнализирай
13
До 2
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Пич, моля те, пиши инжЕнер, моля те, моля те!
отговор Сигнализирай
Новини