IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Boeing 787 Dreamliner започна първия си редовен полет


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

32
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До 31SR-71 "Blackbird" ?
отговор Сигнализирай
31
Habu
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Също така съветвам всички да прочетат малко за една от най-страхотните машини правени някога.
отговор Сигнализирай
30
Habu
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
2, имам доверие на инженерите, които сертифицират, не на бюрократите. Инциденти стават, нищо не може да бъде проектирано със 100 % сигурност. Фукушима е "a freak accident", дето се вика. "Хилядите паднали самолети" - :) - а милиардите катастрофи по пътищата? Не претендирам, че самолетите НИКОГА повече няма да катастрофират, но факите говорят - летенето е НАЙ-БЕЗОПАСНИЯ начин за транспорт на пътници и товари и НАЙ-СТРОГО регулирания. А 787 и 380 са "супер готски" ;) пийс
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Естествено, че конкурентите ще пускат инфо за сигурноста на конкурентната машина както и за това, че при светкавица ще се сгромоляса особенно когато има хора прости като теб, та да вярват. То това да правиш самолети не е като да копаш картофи. Кажи нещо за Руските сертифицирани самолети.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
27 доста си *** и си кух колкото градинска лейка. Поне се научи да пишеш инжЕнер правилно. Да дънер, АЕЦ Фукушима е сертифицирана както АЕЦ Козлодуи както и АЕЦ Чернобил както и милионите коли по пътищата и хилядите самолети във въздуха е и ? Сертификата не е гаранция за нищо и всеки който ползва тия машини и чудеса на съвремието ни напълно го знае. Гаранция за рая никой не би ти дал. То и колите са сертифицирани но ги ползваме макар да знаем, че винаги може да се счупи и да ни убие.
отговор Сигнализирай
27
2
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
25, не твърдя, че съм компетентен по въпроса, а цитирах един мнението на един инженер участвал в разработването на този самолет и уволнен поради публично разпространяване на съмнения за сигурността!24, евала щом имаш такова безрезерно доверие към бюрократите, които сертифицират! АЕЦ Фукушима и хилядите паднали самолети през последните 60-70 години също са били сертифицирани!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Самолета е красив, а вие сте ***.
отговор Сигнализирай
25
авиоинженер
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
офффффф, компетентни инженери ..........
отговор Сигнализирай
24
Habu
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Като не сте нито инженери, нито физици, какво се дърлите? Някой намери проблеми в А380-то - да ама проблемите бяха в двигателя, не в самолета (Ролс Ройс, не Еърбъс). Друг прилага доклад за бетон, подсилен с въглеродни нишки (не много на място за авиационната индустрия). И накрая - прави сте за първоначалните опасения относно сигурността при светкавици, но щом самолетът е сертифициран, значи проблем няма. Четете повече, самолетите са невероятни машини, създадени от невероятен екип от инженери...
отговор Сигнализирай
23
18
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До 2Електричеството протича от точка с висок потенциал към точка с нисък потенциал. Нужно ли е да продължавам или това е достатъчно? Между другото в САЩ и Русия с хеликоптери се качват хора на далекопроводите като първо обаче се ИЗРАВНЯВА ПОТЕНЦИАЛА НА ХЕЛИКОПТЕРА С ТОЗИ НА ЖИЦАТА.:))) И след това въпреки, че хеликоптерът е от метал и композит - ток не протича. Та не се кахъри за електрониката на самолетите и за пътниците, композитите не летят от днес .:)))
отговор Сигнализирай
Новини