IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ремонт или замяна при дефект? Скоро клиентът ще решава


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Кефят ме коментарите, които зашитават компаниите и техните печалби.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До ТехникТогава никаква гаранция не е нарушена и не се изисква никаква компенсация ... Какво се опитваш да кажеш?
отговор Сигнализирай
13
Техник
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ако наистина е фабричен дефект - да.Стоката задължително да бъде заменяна . ОБАЧЕ много често са ми носили лаптоп с дефект " Клавиатурата заяжда и отделни букви не работят " Клиента започва войствени речи как сме го мамели и как продаваме *** . Отварям да погледна - Отврат .Под клавишите пълно с трохи и разни хранителни *** . Само отгоре забърсано да не си личи . Целия процес с проверката е заснет на клип и изпратен на клиента заедно с цената за ремонт.Плати си и повече не го видяхме.
отговор Сигнализирай
12
До 3
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Големите вериги знаеш ли какво правят с дефектната стока,пак е ремонтират и я продават и г/д е на малка загуба(да там.Това трябваше отдавна да се случи и тук при нас,не може да ни клатят стабилно.Преди 2 год като си купувах тв тук платих за него 1200лв,в Англия беше 400 паунда.Защо?Време е да започнат да се спазват законите,какро в другите държави!Затова сме на този хал!!!
отговор Сигнализирай
11
PS
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Послепис от пенсионер. За две години шест месеца без печка, докато траят гаранционните ремонти, а търговеца не ми уважи желанието да ми върне парите за некачествения уред още след първата рекламация или замени с нов, въпреки ЗакЗащПотребителя!
отговор Сигнализирай
10
пенсионер
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Купих евтина икономична печка.След месец отказа.Рекламация.30дни ремонт.След две седмици пак отказа.Рекламация,ремонт И така за 2 години -- общо 6 пъти. Свърши 2год.гаранция. Извиках"неволята", видях причината,ремонт и вече втора година нямам проблеми.
отговор Сигнализирай
9
Кучето гринго
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Приключи пазаруването на едро на килограм...А с новите коли също ще така нали...да видим пак какви таралясници ще ми пробутват за ниви...
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До 3Затова, като влезеш в магазин за техника в Скандинавия, виждаш само хубави марки, а ме ***.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
До 6Не е "без плат и" когато ти пробутат скапана стока... Да си стягат стандартите или да се махат.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Безплатен обяд няма. Цените на стоките ще се вдигнат.
отговор Сигнализирай
Новини