IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ремонт или замяна при дефект? Скоро клиентът ще решава


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

5
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Супер е!Какво е това сега - Давам 3800 лев за лаптоп, има дефект. После чакам 3 дена, да се накланят, да го пратят в чужбина, но по-бавната поща, където седи на някой цяла седмица и докато се вър е при мен са минли 30.дена. Сори, ама ако ми гарантират, че продукта работи, или ми връщате парите директ или ми давате нов.
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 5
Това звучи добре за всеки един потребител, но в България това ще се превърне в цирк. Как търговците ще бъдят защитени от всички онея приятни клиенти, които след 2 години ползване се сетят, че стоката не съответства и поискат заманя с чисто нова? Този мдоел работи навън, защото подобни изпълнения са рядкост. В България ще се превърне в традиция.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 9
Ако това стане цените ще се вдигнат драстично!Само един средно голям магазин за техника дневно приема около 10 - 12 рекламации (или около 300 - 350 на месец), ако всичко това се заменя (защото всеки ще иска замяна), заменената стока е загуба за веригата, и пред нея ще има само два варианта - или да преустанови дейност, или да продава на много по-високи цени (разбирайте двойно, тройно и повече)!От КЗП добре да помислят преди да въведат тая глупост
отговор Сигнализирай
2
БРАВО
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Уловката е да си пазите опаковката и стикерите , и стоката да не е разпечатвана .Тоес - да го д....
отговор Сигнализирай
1
шматка
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Добра идея защото е тъ.о да купиш нещо ново и на втората седмица да го ремонтираш.Така и ще отпаднат прекалено китайските стоки
отговор Сигнализирай
Новини