IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Откриха "явни прилики" между катастрофите с Boeing 737


Обратно в новината

Коментари Коментари

50
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До РеалистПовярвай ми. Тези с 200 часа не летят Сингапур - НюЙорк. Трябва да отидеш да работиш в някоя агенция за сертифициране на самолети,ако те вземат.Толкова много разбираш.
отговор Сигнализирай
49
Хххх
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 11
До Анонимен 48Доста лупости си написал....електрониката е по-сигурна от човека...това е факт доказан отдавна...машината не прави грешки...в повечето случаи самолетните катастрофи са в резултат на човешка грешка....друг е въпроса ако Боинг са бързали да пуснат този самолет в употреба без всички необходими проверки..90% от самолетните катастрофи стват при кацане...А ако не знаеш всички съвременни самолети се управляват от автопилот...т.е. по-време на полета пилотите си бъркат по дуп..ките....
отговор Сигнализирай
48
Реалист
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Часовете не са толкова важни - може да е летял между Сингапур и Нюарк - т.е. има няма 10 полета. А ако е летял на едночасови разстояния - това са 200 кацания и излитания, което си е нещо.Проблема е в самолета - няма как със софтуер да оправяш център на гравитацията със 100% надеждност. Не можеш да слагаш турбофан на тяло проектирано за турбоджет. От лакомия да спестят пари и време за разработка, Боинг убиха 400 човека. Бог да ги прости.
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
На мен ми прилича като да са качили някой от Симсонче на Ямаха. Много си приличат ама пустата Ямаха все си дига носа и се обръща.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
До @49На други самолети бе душа , без пътници. Провери на какво летят първо в Lufthansa.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
До Анонимен 44Там е проблема . Пилота не знае в каква ситуация се намира поради липса на опит. Вадят книжките и почват да четат , ако могат. А видеото в ютуб показва колко много данни има по екраните. А и повечето системи са дублирани.
отговор Сигнализирай
44
@49
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
И ти как предлагаш да си набере летателните часове преди да стане втори пилот, като кара селскостопански самолети? Всеки пилот някога е бил с 0 часа. Важното е, че основният пилот е бил с много часове.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
200 летателни часа за втория пилот = добра авиокомпания. Не ме разсмивайте. Всеки които кара кола занае че след 200 часа е още новобранец. Да не говорим за самолет.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Самата идея да правиш самолети, които летят лошо е безумие. Доколкото разбрах това се правело при изтребителите, ама там рискуваш само животът на пилота. Който може да катапултира. Докато гражданските самолети возят стотици хора, летят над гъсто населени райони и просто трябва да летят добре. Да разчиташ на електроника по време на излитане, когато самолетът е ниско и няма време за реакция е безумие. Така че Боинг да плащат. Или птичките ще си стоят на земята.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Явно няколко стотин самолета на ден не са включвали автопилота на височина под 8 километра... Та са оцелели някакси.
отговор Сигнализирай