IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Откриха "явни прилики" между катастрофите с Boeing 737


Обратно в новината

Коментари Коментари

30
V
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
А днес бг ни разправяше че леон еар е кофти а българия он еар не била кофти компания :) Нищо че два полета за една седмица не стигнаха до крайната цел на бг он еар :))) Ся се оказва обратното .Леон еар си е наред ,а бг он еар не е ;)
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
И какво очаквате да обяви етиопската министърка на транспорта? Че пилотите са били с ниска квалификация ? По начина по който транспортираха и дадоха данните на френска компания за разследване явно си личи че няма да научим истината. Дори и да свалят самолетите от употреба полетите и безопасността ще загубят.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Факторът СТРАХ ще погребе Боинг 737 МАX 8. Дори и да оправят софтуера, хората вече са преубедени и няма да се качват на тези самолети. Единствен шанс за Боинг е да направи малки козметични промени и да му смени името. Иначе няма шанс.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Очевидно става въпрос за комбинация от грешки на сензори и софтуер, които водят до това, че системата на практика забива самолетът с носа надолу и той се разбива. Не се случва винаги, но ако за 5 месеца е станало 2 пъти, следващата катастрофа можеше да е в гъсто населената Европа, т.е. да има потенциално много жертви. А и следваща катастрофа щеше да фалира Боинг и след него и САЩ директно. Затова спирането беше най-доброто нещо. Обаче се надявам Боинг да си платят на всички засегнати.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Проблемът е сериозен, затова и целият свят реагира толкова бързо и толкова остро. Е и за да се насладят на единствените санкции, които могат да наложат на САЩ, но това е друг въпрос. Както по-долу обясняват, Боинг са променили съществено как самолета лети. Промените в окачването водят до това, че при излитане, в определени случаи двигателите избутват носа нагоре, затова тази система го компенсира, насочвайки го надолу. Само че, тя дава дефект и го насочва надолу, когато не трябва. Което е лошо.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Видиш ли МАКС, МЕГА, СУПЕР, ЕКСТРА, ГИГА, бегай и не купувай.-А ако видиш Сухок Суперджет да купуваш ли? Или Магистральний самолет 21-го века?
отговор Сигнализирай
24
ХА-ХА-ХА-ХАААААААААА
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Ще купуваме Airbus - Европейско производство, и от F-35 и 16 ще се откажем,няма да пълним гушите на тия от Другия край на света - да си гледат работата
отговор Сигнализирай
23
мм
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Голям удар по реномето на Боинг е цялата тази история ,ще се наложи да използват всички държавни апарати да накарат някой да си купи вече Боинг.Ако бяха тестови самолети *** дойде ,но да пуснеш нещо с дефекти в официална употреба е просто недопустимо
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Сложили бъгав софтуер, кой изобщо има смелост да се качва на тези измислени самолети? Видиш ли МАКС, МЕГА, СУПЕР, ЕКСТРА, ГИГА, бегай и не купувай.
отговор Сигнализирай
21
Атакист
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
След като Боинг се оказа летящ ковчег, самолетните компании трябва да се насочат към купуване на единственият добър пътнически самолет, без аналог в света! Руския Ту-154!
отговор Сигнализирай