IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приликите: Катастрофите на етиопския 737 MAX и на Lion AIR


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Падат като американските совалки.
отговор Сигнализирай
17
Реалист
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Както вече писах на Гане, проблема е, че с изтопорчили турбофан двигатели на самолет проектиран за турбоджет. Те са по-ефективни, но и по-тежки, което измества центъра на тежеста.Боинг понеже са тарикати и не искат са правят нов самолет, са решили да се изсмеят на физиката с едно софтуерче... Ама всеки който има малко акъл знае, че това ще работи в 99.9999% от случаите. За съжаление от тяхната лакомия си отидоха 350 човека. Бог да ги прости!
отговор Сигнализирай
16
Мими
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
И все пак защо са тези евакуационни изходи щом не може да ги отворят, а и дори и да ги отворят излиза , че няма смисъл - хората ще бъдат засмукани? Няма файда значи нито от жилетки нито от евакуционните изходи
отговор Сигнализирай
15
Мими
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Да , пилота усеща кагато работата тръгне на зле 😉 все пак самолета не пода за една секунда , а постепенно . През това време трябва да спасят колкото се може повече хора , а не да чакат и гледат как самолета пропада
отговор Сигнализирай
14
до Мимето
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Скъпо и драго Миме, как един пилот усеща, че самолета му ще се разбие?...започва да го боли глава или корем, или може би прихваща сигнали от космоса.....но да речем, че ги е прихванал тези сигнали от космоса и казва на хората да обличат жилетките, защото самолета е пред разбиване...ок, сигурно ще е по- добре да умреш облечен в жилетка, за да остана някоя част на тялото в нея, по която да те идентифицират...иначе имаш хубави идеи за спасение, би трябвало да ги представиш в Боинг
отговор Сигнализирай
13
do 11
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ми що, познавам един дето си кара камион с ремарке по магистралата професионално.Завалията, не можа да си изкара колата по един кроволичещ път назад и я удари. Точно щото "опита" му се свежда главно на магистралата да кара по 8 часа в дясната лента.
отговор Сигнализирай
12
🐵
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Такива бисери не бях виждал отдавна.... Абе хора като бъкел си нямате от летене шо се правите на специалисти?Поне ни е смешно, ама някои ще ви повярват бе недейте така!
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
"ПС. винаги се чудя, като дават опита на пилотите в часове. Фактически пилота управлява само при излитане и кацане."А защо шофьорите си мерят опита с км, без да изваждат тези по магистралите? Пак се придобива някакъв опит, не е като да спиш съвсем.
отговор Сигнализирай
10
анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Икономии майка, икономии. Трябва а се увеличават печалбите от дивиденти. Ако сложат още 1-2 сензора и ще им падне доходността на акциите. Те това е гаражна конфекция от индийски тип. Язък за марката. Ба се прекръстят от Боинг на Бъгинг и всичко ще е ок.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Още от началото повтарям, че американците много добре са знаели за този проблем, но са мълчали, да им излизат 3-месечията. Това при тях е върховен приоритет, другото са подробности. Като нищо уволняват 1/3 фирма, че да им излезе тримосечието. ПС. винаги се чудя, като дават опита на пилотите в часове. Фактически пилота управлява само при излитане и кацане. В останалото време наблюдава какво прави автопилота. В тоя смисъл, тея дето летят на къси разстояния ще са по-опитни от презокеанските.
отговор Сигнализирай