IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приликите: Катастрофите на етиопския 737 MAX и на Lion AIR


Обратно в новината

Коментари Коментари

8
V
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
При срив на потока скоростта не е 400 км в час . С такава скорост ще излети почти вертикално . Самолета увисва ,губи скорост и затова се срива потока на въздуха под рилата ,а след това пада като тухла . В точно тая ситуация е много подходящо да се скочи с парашут. Но при други режими на полета ,първо пилота ще трябва да предизвика срив на потока .Не е невъзможно но няма и да е лесно ;) При срив на потока скоростта не е проблем .Зависи и ква е височината . В тия случаи е било възможно да се скочи
отговор Сигнализирай
7
lol
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
при отворени врати на самолета налягането ще се изравни за няколко минути. проблемът с парашутите е, че самолетите обикновено летят на 10км височина със скорост от над 800км/ч...т.е. почти никакъв шанс да оцелееш след скок. за да е безопасно трябва да се снижи на 3-4км и да намали скоростта...което пък автоматично води до въпроса - ако пилотът може да контролира самолета до такава степен, защо изобщо някой ще скача?
отговор Сигнализирай
6
Аз
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Единственото позитивно тук е - нова серия за National Georaphic
отговор Сигнализирай
5
до тъпото МИМИ
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Ама колко си простааа... как ще скочиш от движещ се самолет, наясно ли си, че дори и да е във въздуха от 5-6 минути, скоростта му надвишава 400км/ч, да не говорим за височината на която е.Проста си като джапанка, замълчи.
отговор Сигнализирай
4
1
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
До МимиНяма парашути в самолетите, ако отворят някак си вратите в полет, което е невъзможно заради налягането, то хората ще бъдат засмукани. Няма варианти за спасение в такива ситуации, само се молиш. Идеята на тая система е добра, но изпълнението е лошо, изключването на системата е лесно, но Боинг не са изградили симулация за точно това, съответно няма и указания кое как да се прави. Пилот с 8000 часа във въздуха може да сбърка само това, което не му е казано, че го има в самолета.
отговор Сигнализирай
3
Justice Defender
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 12
Проблемът не е в самолета за катастрофата в Етиопия, още по-малко в самолената компания на САЩ а явно е измамно замаскиран ислямски терористичен акт целящ убиване на невинни хора основно неюусулмани като християни,евреи,кюрди и др.и също идеологичекса фалшива пропгаданда срещу хрситянкс еврейска кщрдиски и други народ с цел да бъде разорен бизнеса им. Ако пилотът не е член на исламска терорсична организаци то или е подкупен да направи катоствофа или заплащен от террорс убийсто на семейството м
отговор Сигнализирай
2
Мими
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 16
Защо при такива случаи, когато пилота усеща , че самолета ще катастрофира - защо не евакуират хората. ?. Всеки да си вземе спасителната жилетка и да скачат от аварийните изходи ? Защо чакат най - лошото , като може да спасят хората ? Тези спасителни жилетки за какво служат ? Някой компетентен да обясни Моля ?
отговор Сигнализирай
1
V
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Ъгъла на атака зависи и от тежестта на самолета. Ако пилота обърка тези данни ще заблуди компютъра .Щото тежестта обикновено ръчно се нанася от пилота . При по лек самолет системата ще допусне по голям ъгъл на атака.Най добре това да го правят хора ,а двигателите да са по мощни макар и да харчат повече.С мощни двигатели дори при срив на въздушните потоци може да излезеш бързо и без загуба на много височина. Прекаляват с малкия разход на гориво. Боинг имат проблеми и при сурови климатични условия
отговор Сигнализирай