IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Готов ли е светът за инвазията на електрическите скутери?


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Тортинетката е супер. Карам я вече от половин година. Обаче наистина е опасно с нея. Нестабилна е. Карам от 25 години велосипед в София (и автомобил от 17), но тротинетката е по-опасна от велосипеда. Лесно се губи равновесие и стабилност дори от малки неравности. По платното по-става като велосипед да се кара, обаче една шахта да не видиш и с тези малки гуми си по очи. По тротоара шашкам пешеходците и пак е кофти. Като цяло няма добро решение. В Германия са плъзнали навсякъде между другото.
отговор Сигнализирай
22
Край
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 15
средната скорост с кола в София е 14-16км. в час.. Фандъкова задръсти града с коли. Позволи да се паркират навсякъде и няма НИКАКВИ прегледи. Със 500 лв. си купуваш дръгел и си се возиш из града по-евтино от градския транспорт.Резулатата е задръстен град и ужасен въздух.Бъдещето е на градски транспорт и малки ел. колички скутери и тротинетки.Q7 GL X7 нямат място в града. Данъка трябва да им е такъв че дивия *** да не си ги и мечтае.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ама защо се занимавате с половинчати недовършени технологии? Направо преминете на електрически ролери.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
Тази смешка никога не може да измести моторите като бързи превозни средства в трафика. Това не е никакъв скутер, ами елекрическа тротинетка. Моя скутер е четири тактов с водно охлаждане и *** бензинче, 250 кубика и ходя на работа за 10/15 минути на 20/25 км. разстояние.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До до 15"Не знам защо смяташ, че тези скутери пречат някому"От личен опит. Не всички ги карат само по велоалеите. Най-големият проблем е, че не се забелязват отдалече и че променят посоката си по-рязко от велосипедите. Но и като пешеходец ми се е налагало да давам път на някои твои колеги. Представям се, каква мъка ще е, ако станат повече.
отговор Сигнализирай
18
до 15
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
Както казах, карам по вело алеите. По улиците не се движа. Неудобство никога на никого не съм си позволявал да причинявам. Не съм безпарична батка отЛюлин с BMW E60 да се мисля за Господ. Аз съм принципен човек. Не знам защо смяташ, че тези скутери пречат някому. В LA масово хората ходят на работа така (от там го прихванах този навик, въпреки че имам служебна кола там). Да не говорим за Европа- масово. Факт е, че Lime са много скъпи и Spark излиза къде, къде по-евтино. Но аз имам собствен.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 6
Това че е кеф е страничен ефект. Ходя на работа с такова от година. Изключително бързо и удобно. Офисът ми е на 7 км от дома. Да ги забраняват пак ще се качвам на колата.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 10
Решението е пазарната икономика всеки сам си решава какво да използва, но без разни измислени регулации и данъци към едните и другите.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 21
Скутерът е превозно средство, и като такова, следва да се третира, като мотоциклет, или автомобил. Да караш превозно средство по тротоарите, е лудост. В същото време, ако е на пътя, създава огромен риск и за себе си, и за нормалните шофьори. Следователно, трябва или административно тотално да се забрани, освен на специализирани площадки, или застраховката за скутер да е задължителна и да е мин. 100,000 евра годишно, за да отказва ***. Същото важи и за велосипедите.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Борисов за речта на президента: Маса глупости.
отговор Сигнализирай