IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Готов ли е светът за инвазията на електрическите скутери?


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 8
До Анонимен 13Ами то е ясно, че от презадоволяване е тази простотия. И за кеф, както казваш. А това, че причиняваш неудобство на останалите участници в движението, голяма част от които бързат за работа, какво значение има? Нали можеш да си го позволиш и ти е кеф.
отговор Сигнализирай
12
до 13
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 13
Колкото и да се опитваш да обясниш, няма да те разбере тарикатът от крайния квартал с немската бракма (не че и аз нямам немска кола де, но е чисто нова). Един електрически скутер взимаш за 800лв. и се избива като цена за нула време. Но си прав- българинът обича да се напъва в *** си. После защо нямал пари, лошият чорбаджия не плащал, а висококвалифицираните и добре платените хора били с връзки.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 16
Имам 2 автомобила- семеен, чисто нов SUV немска марка и спортен автомобил- японски, чисто нов. Човек на заплата съм- данъците ми се плащат до стотинка, не съм дребен тарикат. Често до офиса ходя със скутера- ами кеф ми е. Карам го по вело алеи, не по улиците. Забавно е, чисто е. Кеф ми е да се возя и на автомобила си, който ускорява до 100 за под 4 секунди, но това не е кола за всеки ден. Масово забелязвам колко грешно е мисленето на ***- пъне се там в 10-годишното BMW и се мисли за Господ...
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 25 Не харесвам 6
Днеска гледам една тръскаше сланини на такъв скутер. За такива определено трябва колело а не такива мързеливи средства за придвижване.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
До Анонимен 9"колкото и да не им се иска на някои,това е бъдещето"Ако говориш за електрическия транспорт за лична употреба, може и да си прав. Но не за скутерите - играчка, която пречи по пътищата и пешеходните пътеки, с неуредени проблеми при производството и рециклирането. Как си представяш това да е основното транспортно средство в София, например. На всяко кръстовище ще се трупат на купчинки с колелцата нагоре. И масово разширени вени ще хване населението от изправения строеж.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
До ниможеОсъзнавате ли колко сте мънички дори в България? В съседна повече от 80 милионна Търция, а Азия и Африка са 4-5 милиарда и не им пука и ефектът е нулев все едно да спасиш пробита лодка със супена лъжица абсурдно е .
отговор Сигнализирай
7
ниможе
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Не. По един човек в кола и всичките с рязaни катализатори да се движат с 5 км/ч в задръстванията.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 10
колкото и да не им се иска на някои,това е бъдещето,електрическия транспорт за лична употреба,изключително евтино е придвижването,не шуми,не пуши,леко и малогабаритно,с ниска тежест и лесно управление,няма да е временно явление.Неподходящо е само за дълъг път(все още) и ще навлиза все по-масово,градския транспорт е несравнимо по-скъп като придвижване,независимо,че е по удобен
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
По-добре ходете пеш или карайте колело, по екологично е но и полезно за здравето обездвижването е много вредно.
отговор Сигнализирай
4
русофил
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Където има Лукойл и Вожд, явно не е готов.
отговор Сигнализирай