IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Борисов следвал стъпките на Сергей и Царя за източване на БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
анти
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
има ли приходи от 170 млн пък ги продавали за 200, ми те за година и два месеца ще си избият кинтите егати и далаверата.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Момчета,знам,че вече ви дотегнаи хлябът сух,и голата ракия,и тежкото небе над тази беднастрана,в която няма прокопсияВеликите и царски идеалиднес вече са митичен архаизъм.България търгува със парцалиот раклата на своя комунизъм.България е гладна просякиня.С душа поциганена,необута,тя проси чуждоземна милостиняпо пътя между Лондон и Калкута.Честта е болна,съвестта-пияна,а ореолите-алъш-веришнии луд е,който плаче с Дебеляновпо някакви си белоцветни вишни.Със страшна сила днес от небесатависи един въпрос полуобесен:Кажете ми къде е Свободатаот синята ни ноемврийска есен?Защо пирува с разни богаташии хитреци,дошли на власт и мода,с дрогясали бандюги и апашиЗащо е с тях?Защо не е с народа?Момчета,знам,че е нахалост туй,ческърбим за свобода и бели вишни.В земята на Васил Иванов Кунчевднес всички романтици са излишни.Но да запеем,дявол да го вземе,със мъжки глас във тази нощ безроднаи нека екне както в турско времеКъде си,вярна ти,любов народна?
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
Този И*ан И*анов на всяка манджа мерудия!И той като Кратуната от всичко разбира и за всичко дава акъл!
отговор Сигнализирай
20
До 16
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
Да прав си така е! Но на порочната практика трябва да се сложи точка веднъж завинаги. Само си помисли дали, ако БДЖ беше частно дружество, щеше да се точи гориво, да се крадат вагони за скраб, да позволява на кондукторите да крадат като взимат подкуп всесто да свалят неродовните пътници и т.н. Искаме добро обслужване и качествени услуги - нека не се самозалъгваме държавното управление няма да ни даде това.
отговор Сигнализирай
19
до 9
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Не знам за ЕК, но Германия здраво се е минала, защото плановете й са били да наложи Сименс на железопътния ни пазар, а сега се оказва, че не си е направила сметките като хората и явно договорите й с БДЖ позволяват дружеството да се затрие по всички параметри.
отговор Сигнализирай
18
До 7
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
"частниците" - като чуя или прочета тази дума и ми идва да повърна! Защо направо не напишеш враговете на народа? За жалост в България прехода така и не се състоя в главите на голяма част от хората, те все още мразят вместо да работят, учат, мислят и въобще се опитват да вървят нагоре, да се усъвършенстват.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 14
ХАХАХАХХА ПАК ТЕ МУ ВИНОВНИ ХАХАХА ЖАЛКА КАРТИНКА ОТ ***,ПРОДАЖНИЦИ И *** НАРОД ГОТОВ ДА ГЛАСУВА ЗА БАТЕ ТИ БОЙКО
отговор Сигнализирай
16
до 11
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Всичко звучи логично, но защо трябва да обезценява/фалира бдж преди продажбата, а пари за пенсии нямало. Същите тези чиновници нямат полза да продадат предприятието на най-високата цена.
отговор Сигнализирай
15
Жо
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
ЗА ПОВЕЧЕТО ХОРА, железницата представлява разнебитен пътнически влак и опушена ЖП гара. Железопътният транспорт не е толкова просто нещо. Всяка ЖП линия по света се изгражда за да се превозват товари. Пътническите влакове не носят приходи. БДЖ превозват по-голямата част от каменните въглища, инертните материали, нефтопродуктите, дървения материал и др. Това са товари, които биха задръстили шосетата и магистралите, ангажирайки стотици хиляди "ТИР-ове".Всъщност, в България няма толкова "ТИР-ове".
отговор Сигнализирай
14
нямам думи
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До колкото знам към 500 вагона на товарни превози са продадени преди изборите и с това става спорно дали могат да си вършат работата и да са печеливши- въпрос на време е герб да докажат, че товарни превози са на загуба. Едно не доумявам- как се опитват да ни докажат, че сме единствената държава в света, на която железопътния транспорт е на загуба.
отговор Сигнализирай
Новини