IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Борисов следвал стъпките на Сергей и Царя за източване на БДЖ


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
rumen221
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...(следват Български пощи)Дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" ЗА 1 ЛЕВ, ОТ ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! (Кабинетът на НДСВ купи електрически и дизелови мотриси "Сименс" за над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха цена около 1600 евро за едно място т.е. 15 пъти по-евтини. По време на тройната коалиция са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 евро на вагон)- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА...!!!КОЙ ЛЪЖЕ СЕГА...?- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ...- ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ...- А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-ТО (които са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта) ВЕЧЕ СА СИ СПАЗАРИЛИ РАБОТНИТЕ МЕСТА ВЪВ ФИРМАТА НА ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК, КОЙТО ЩЕ ГО КУПИ ЗА 1 ЛЕВ, А ГРАБЕЖА НА БГА-"Балкан", ВЕЧЕ Е ДЕТСКА ИГРА, СПРЯМО ГРАБЕЖА КОЙТО СЕ ПРАВИ В МОМЕНТА...!!!" НАРОДЕ!!!! "
отговор Сигнализирай
12
викторина
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
1.кой допусна тоталния фалит на българската икономика през периода 1989-2001?2.кой допусна безраборното незаконно презастрояване през 2001-2009?3.кой направи заменки кон за кокошка през периода до 2009?4.кой раздаваше държавни поръчки на супер завишени цени бе никакъв контрол в периода до 2009?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Държавен чиновник не може да управлява добре едно дружество! Това е абсурдно - той няма интерес да го прави, напротив той ще гледа да се обогати лично възможно най-много за сметка на повереното му дружество. Ако искаме БДЖ да не се източва, просто трябва да се приватизира - личния интерес и инициатива на евентуалния купувач поне гарантира, че ако дружеството има потенциал ще се развива.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 9
Бойко, да помниш случайно, съвсем случайно,че баш ТИ беше гл,секретар в кабинета на Царя????
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 14
интересното е, че европейската комисия подкрепя действита на герб в бдж, усещам как дсб са се насочили да целуват на путин някои части
отговор Сигнализирай
8
БДЖ хейтър
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 18
Аз пък в събота изпращах позната на гарата, и се отвратих толкова много от анархията и липсата на всякаква мотиважия у "работещите" там, че им пожелавам да им фалира много бързо "фирмата" и никога повече да не си намерят работа! Няма такава гавра с хората, от които им идват приходите...
отговор Сигнализирай
7
до 2
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Какво искаш да кажеш? Че на практика частниците вече са налице в товарни превози и сега просто си купуват товарни превози със спечелените от него пари? Че приватизацията тайно е извършена, въпроса е за легализирането й пред обществото? Егати скендъла!!!!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 7
Заставам плътно зад железничарите и "НЕ" на продажбата на товарни превози! Зърнопроизводителите бяха излъгани, след изборите научиха, че сумите им се намаляват. Щяха ли да протестират при обратния вариант? Просто те са организирани, защото имат пари и възможност да го направят, за разлика от подценения дребен производител. Да им е хак на правителството, отрасъла не е организиран правилно, проблема е налице.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 23
Какво беше това ДСБ ?То не беше ли погребано?Бойко не му ли извърши опелото?
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 14
"Според цитирани от него данни, само за миналата година "Товарни превози" са имали приход от около 170 млн.лв." - а колко са им разходите или това няма значение за великите икономисти от ДСБ? Или статията е написана много неграмотно или от ДСБ се излагат. В крайна сметка всяко дружество се стреми да реализира печелба, а не просто да направи голям оборот с цената на огромни разходи!
отговор Сигнализирай
Новини